نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teaching Of Psychology
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
۱٫۱۷۶ | Impact Factor |
0098-6283 | ISSN |
1532-8023 | e-ISSN |
1975 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching of Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
دوره های روانشناسی یکی از محبوب ترین کلاس ها در پردیس های کالج است و به سرعت در حال رشد به برنامه های درسی دبیرستان است. تدریس روانشناسی (ToP) به بهبود فرآیندهای آموزش و یادگیری در روانشناسی در تمام سطوح آموزشی، از دبیرستان تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اختصاص دارد. ToP به عنوان یک کتاب منبع برای روش های تدریس و به عنوان یک انجمن برای ایده های جدید ضروری است. این مجله که به بهبود فرآیند یادگیری و تدریس در تمام سطوح آموزشی اختصاص دارد، خود را به عنوان منبع اطلاعاتی و الهام بخش برای همه کسانی که روانشناسی تدریس می کنند، تثبیت کرده است. پوشش شامل تحقیقات تجربی در مورد آموزش و یادگیری است. بررسی ویژگی های معلم یا دانش آموز؛ بررسی موضوع یا محتوا برای استفاده در کلاس؛ بررسی ارزیابی دانش آموز، دوره یا معلم؛ مشکلات حرفه ای معلمان؛ انشا در مورد تدریس؛ توصیف و ارزیابی دوره های نوآورانه؛ طرح های برنامه درسی؛ مطالب کتابشناختی؛ نمایش ها و پروژه های آزمایشگاهی؛ و اخبار