تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Teaching Of Psychology


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
۱٫۱۷۶
Impact Factor
0098-6283
ISSN
1532-8023
e-ISSN
1975 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Teaching Of Psychology

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching of Psychology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

دوره های روانشناسی یکی از محبوب ترین کلاس ها در پردیس های کالج است و به سرعت در حال رشد به برنامه های درسی دبیرستان است. تدریس روانشناسی (ToP) به بهبود فرآیندهای آموزش و یادگیری در روانشناسی در تمام سطوح آموزشی، از دبیرستان تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اختصاص دارد. ToP به عنوان یک کتاب منبع برای روش های تدریس و به عنوان یک انجمن برای ایده های جدید ضروری است. این مجله که به بهبود فرآیند یادگیری و تدریس در تمام سطوح آموزشی اختصاص دارد، خود را به عنوان منبع اطلاعاتی و الهام بخش برای همه کسانی که روانشناسی تدریس می کنند، تثبیت کرده است. پوشش شامل تحقیقات تجربی در مورد آموزش و یادگیری است. بررسی ویژگی های معلم یا دانش آموز؛ بررسی موضوع یا محتوا برای استفاده در کلاس؛ بررسی ارزیابی دانش آموز، دوره یا معلم؛ مشکلات حرفه ای معلمان؛ انشا در مورد تدریس؛ توصیف و ارزیابی دوره های نوآورانه؛ طرح های برنامه درسی؛ مطالب کتابشناختی؛ نمایش ها و پروژه های آزمایشگاهی؛ و اخبار

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید