نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Teaching Philosophy
آمریکا | کشور |
0145-5788 | ISSN |
2153-6619 | e-ISSN |
1977 و 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Philosophy Documentation Center | ناشر |
www.pdcnet.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Teaching Philosophy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Teaching Philosophy یک مجله با داوری است که به بحث عملی و نظری تدریس و یادگیری فلسفه اختصاص دارد. از سال 1975 انجمن منحصر به فردی برای تبادل نظر در مورد چالش های فیلسوفان در کلاس درس فراهم کرده است. مقالات و مطالعات موردی در مورد مسائل نظری، راهبردهای کلاس درس، دروس تجربی، مشاوره دانشجویی و ارزیابی تدریس و یادگیری منتشر می کند. همچنین نقدها و مقالات مروری در مورد کتاب های جدید، رسانه های آموزشی و منابع آنلاین منتشر می کند.