| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Technology, Pedagogy and Information
| انگلستان | کشور |
| 1747-5139 | ISSN |
| 1475-939X | e-ISSN |
| 2003 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.informaworld.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Technology, Pedagogy and Information ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فناوری، آموزش و پرورش با حمایت از مربیان در ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری به دنبال خدمت به جامعه آموزش بین المللی است. این بر شواهد پژوهشی و تحلیل انتقادی در مورد تمام جنبه های ICT و ارتباط آن با آموزش معلمان و توسعه حرفه ای در تمام مراحل آموزش تمرکز دارد.
هدف این مجله ترویج پیشرفت تحقیقات و پژوهش در زمینه خود است. فراهم کردن وسیله ای برای تبادل و انتشار گزارش های عملکرد خوب و تحقیقات؛ ارائه یک انجمن برای بحث در مورد مسائل عمده؛ ایجاد یک عرصه بین المللی برای بحث در مورد نقش ICT در آموزش و توسعه حرفه ای.