نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۵ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Technology, Pedagogy and Information
انگلستان | کشور |
1747-5139 | ISSN |
1475-939X | e-ISSN |
2003 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.informaworld.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Technology, Pedagogy and Information ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
فناوری، آموزش و پرورش با حمایت از مربیان در ادغام فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری به دنبال خدمت به جامعه آموزش بین المللی است. این بر شواهد پژوهشی و تحلیل انتقادی در مورد تمام جنبه های ICT و ارتباط آن با آموزش معلمان و توسعه حرفه ای در تمام مراحل آموزش تمرکز دارد.
هدف این مجله ترویج پیشرفت تحقیقات و پژوهش در زمینه خود است. فراهم کردن وسیله ای برای تبادل و انتشار گزارش های عملکرد خوب و تحقیقات؛ ارائه یک انجمن برای بحث در مورد مسائل عمده؛ ایجاد یک عرصه بین المللی برای بحث در مورد نقش ICT در آموزش و توسعه حرفه ای.