تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Theatre Survey


انگلستان
کشور
0040-5574
ISSN
1475-4533
e-ISSN
1960 تا کنون
مدت فعالیت
Cambridge University Press
ناشر
www.cambridge.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی AHCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Arts & Humanities نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Theatre Survey ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Theater Survey توسط انجمن تحقیقات تئاتر آمریکا به عنوان یک مجله تاریخ تئاتر تایید شده است. جهت گیری های تئاتری و تاریخی آن به طور گسترده تصور می شود. مطالعات عملکرد محور و تاریخ نگاری از همه نقاط در طیف های تاریخی، فرهنگی و روش شناختی مورد استقبال قرار می گیرد. شماره‌های اخیر شامل مقاله‌ای درباره تئاتر ناشنوایان حرفه‌ای اولیه در اتحاد جماهیر شوروی پس از استالینیستی، مطالعه واژگان ژست‌های موجود در تصاویر بازمانده از کمدیا دل آرته اولیه، رساله‌ای فلسفی از آلن بدیو، و مقاله‌ای در مورد تأثیر نئولیبرالیسم - از کلاس درس گرفته تا دپارتمان تا "دانشگاه جهانی" - که نشان می دهد چگونه دانشمندان تئاتر و نمایش ممکن است به مشکلات سیاسی که در حال حاضر مأموریت آموزش عالی را تهدید می کند، برخورد کنند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید