تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Thinking Skills And Creativity



Thinking Skills And Creativity

هلند
کشور
۳٫۱۰۶
Impact Factor
۳٫۲۹۳
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
1871-1871
ISSN
1878-0423
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

این مجله بین المللی پیشرو، که در سال 2006 راه اندازی شد، به طور منحصر به فرد موضوعات حیاتی در آینده یادگیری و آموزش خلاقیت و همچنین نوآوری ها در آموزش برای تفکر را شناسایی و جزئیات می دهد. این مجله به‌عنوان یک انجمن با داوری همتا برای محققان بین‌رشته‌ای و جوامع محقق-کارشناس-معلمان، از مقالاتی استقبال می‌کند که دیدگاه‌های نظری گوناگونی را نشان می‌دهند. به طور خاص، این مجله به مقالاتی علاقه مند است که رویکردهای روش شناختی جدید و موجود را پیش می برند و آثاری نوآورانه در مورد نظریه ها، عملکردها و احتمالات خلاقیت و پژوهش مهارت های تفکر هستند. مقالات ممکن است به هر سطح سنی و هر محیطی مرتبط باشند: رسمی و غیررسمی، تحصیلی و مبتنی بر کار تا زمانی که به یادگیری و آموزش، تسهیل و/یا تمرین آموزش برای تفکر و/یا خلاقیت مرتبط باشند.
در حالی که هیچ توافق جهانی در مورد ابعاد مهارت‌های تفکر و خلاقیت یا مضامین، بحث‌ها و اصطلاحات آنها وجود ندارد، ما از پیشرفت‌های روش‌شناختی و نقدهایی که باعث پیشرفت تفکر فعلی و تحریک تحولات در مورد نام‌گذاری و چارچوب‌بندی مرزها و زمینه‌های دانش مرتبط می‌شود استقبال می‌کنیم.
این مجله به ویژه از چندین نوع مقاله تحقیقاتی استقبال می کند:

مطالعات تجربی که به موضوعات حیاتی در آینده یادگیری و آموزش، تسهیل و تمرین می پردازد که مستقیماً با پیشرفت مهارت های تفکر مرتبط با تحقیق و پیشرفت خلاقیت مرتبط است.
گزارش‌های انتقادی از شیوه‌های پژوهشی و نوآوری در شناسایی بحث‌های اصلی در ارتقای مهارت‌های تفکر و خلاقیت؛
بررسی های مصنوعی؛
حرکت های جدید در مطالعات موردی روش شناختی، نظری و مفهومی.

موارد ارسالی به مجله بر اساس مشارکت تحقیقاتی و بورس تحصیلی طراحی شده برای پیشبرد تحقیقات خلاقیت و مهارت های تفکر ارزیابی می شود. معیار اصلی پذیرش مقاله پژوهشی، مرتبط بودن، اهمیت و سهم آن در زمینه آموزش تفکر و خلاقیت و کیفیت متقاعدکننده، تحلیلی و انتقادی آن خواهد بود.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۴

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید