تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Total Quality Management & Business Excellence



Total Quality Management & Business Excellence

انگلستان
کشور
۳٫۸۲۴
Impact Factor
۳٫۵۶۴
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1478-3363
ISSN
1478-3371
e-ISSN
2003 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Business Collection
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مدیریت کیفیت جامع و تعالی کسب‌وکار یک مجله بین‌المللی است که هدف آن تحریک تفکر و تحقیق در همه جنبه‌های مدیریت کیفیت جامع و ارائه یک انجمن طبیعی برای بحث و انتشار نتایج تحقیقات است. این مجله برای تشویق علاقه به تمام موضوعات مرتبط با مدیریت کیفیت جامع طراحی شده است و در نظر گرفته شده است که هم برای جامعه دانشگاهی و هم جامعه حرفه ای که در این زمینه کار می کنند جذاب باشد. مدیریت کیفیت جامع و تعالی کسب و کار فرهنگ سازمانی است که متعهد به رضایت مشتری از طریق بهبود مستمر است. این فرهنگ هم از کشوری به کشور دیگر و هم بین صنایع مختلف متفاوت است، اما دارای اصول اساسی خاصی است که می‌توان آنها را برای تضمین سهم بیشتر بازار، افزایش سود و کاهش هزینه‌ها اجرا کرد. این مجله تحقیقات به روز، کار مشاوره و مطالعات موردی را در کل زمینه از جمله فرهنگ کیفیت، استراتژی کیفیت، سیستم های کیفیت، ابزارها و تکنیک های مدیریت کیفیت جامع و اجرا در هر دو بخش تولید و خدمات ارائه می دهد. هیچ موضوع مرتبط با مدیریت کیفیت جامع به منظور توسعه تعالی کسب و کار از بررسی مستثنی نیست. فرم ارزیابی داور   خط‌مشی بررسی همتا: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و بررسی دوسوکور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفته‌اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید