| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Total Quality Management & Business Excellence
| انگلستان | کشور |
| ۳٫۸۲۴ | Impact Factor |
| ۳٫۵۶۴ | پنج ساله Impact Factor |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
| اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
| 1478-3363 | ISSN |
| 1478-3371 | e-ISSN |
| 2003 تا کنون | مدت فعالیت |
| Taylor & Francis | ناشر |
| www.tandfonline.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Total Quality Management and Business Excellence ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مدیریت کیفیت جامع و تعالی کسبوکار یک مجله بینالمللی است که هدف آن تحریک تفکر و تحقیق در همه جنبههای مدیریت کیفیت جامع و ارائه یک انجمن طبیعی برای بحث و انتشار نتایج تحقیقات است. این مجله برای تشویق علاقه به تمام موضوعات مرتبط با مدیریت کیفیت جامع طراحی شده است و در نظر گرفته شده است که هم برای جامعه دانشگاهی و هم جامعه حرفه ای که در این زمینه کار می کنند جذاب باشد. مدیریت کیفیت جامع و تعالی کسب و کار فرهنگ سازمانی است که متعهد به رضایت مشتری از طریق بهبود مستمر است. این فرهنگ هم از کشوری به کشور دیگر و هم بین صنایع مختلف متفاوت است، اما دارای اصول اساسی خاصی است که میتوان آنها را برای تضمین سهم بیشتر بازار، افزایش سود و کاهش هزینهها اجرا کرد. این مجله تحقیقات به روز، کار مشاوره و مطالعات موردی را در کل زمینه از جمله فرهنگ کیفیت، استراتژی کیفیت، سیستم های کیفیت، ابزارها و تکنیک های مدیریت کیفیت جامع و اجرا در هر دو بخش تولید و خدمات ارائه می دهد. هیچ موضوع مرتبط با مدیریت کیفیت جامع به منظور توسعه تعالی کسب و کار از بررسی مستثنی نیست. فرم ارزیابی داور خطمشی بررسی همتا: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و بررسی دوسوکور ناشناس، تحت بازبینی دقیق همتایان قرار گرفتهاند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.