| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Tourism Economics
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
| sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
| آمریکا | کشور |
| ۴٫۴۳۸ | Impact Factor |
| 1354-8166 | ISSN |
| 2044-0375 | e-ISSN |
| 1995 تا کنون | مدت فعالیت |
| SAGE | ناشر |
| journals.sagepub.com | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Tourism Economics ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Tourism Economics یک مجله بین المللی است که جنبه های اقتصادی و تجاری گردشگری را در زمینه های وسیع تر پوشش می دهد. محدودیتهای توسعه، مانند منافع اجتماعی و اجتماعی و استفاده پایدار از منابع گردشگری و تفریحی، و ورودیهای فرآیند تولید را در نظر میگیرد. تعریف گردشگری مورد استفاده شامل سفرهای توریستی می شود که برای همه مقاصد انجام می شود که هم بازدیدکنندگان اقامتی و هم روزانه را در بر می گیرد.
مقالات به اجزای محصول گردشگری (محل اقامت، رستوران، تجارت، جاذبه ها، حمل و نقل، سرگرمی، فعالیت های توریستی) می پردازند. سازماندهی اقتصادی گردشگری در سطوح خرد و کلان (ساختار بازار، نقش بخشهای عمومی/خصوصی، منافع جامعه، برنامهریزی استراتژیک، بازاریابی، مالی، توسعه اقتصادی، پایداری و تحلیل اقتصادی تقاضای گردشگری).