| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Transnational Marketing Journal
| انگلستان | کشور |
| 2041-4684 | ISSN |
| 2041-4692 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Transnational Press London Ltd. | ناشر |
| journals.tplondon.com | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Transnational Marketing Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله بازاریابی فراملی (TMJ) به انتشار تحقیقات معاصر با کیفیت بالا در مورد شیوه های بازاریابی فراملی و بورس تحصیلی اختصاص دارد و در عین حال رویکردهای انتقادی در توسعه تئوری و عمل بازاریابی را تشویق می کند. TMJ مجلهای است که تحقیقات فعلی را در مورد شیوههای بازاریابی و چالشهای عبور از مرزهای ملی ترویج و به نمایش میگذارد.
مجله بازاریابی فراملی با هدف انتشار مقالات با کیفیت بالا در مورد بازاریابی فراملی، با تاکید بر علایق فعلی، عملکرد بازاریابی و توسعه تئوری، انجام می شود. این ژورنال یک خروجی برای تحقیقات و بورس تحصیلی در این زمینه رو به رشد در تحقیقات بازاریابی ارائه می دهد. مجله بازاریابی فراملی از مقالات تجربی و روش شناختی و همچنین مقالات نظری و مفهومی دعوت می کند. بحثها و بررسیها در همه زمینههای بازاریابی در مورد شیوههای بازاریابی در سراسر مرزها، دسترسی به کشورهای مختلف نیز مورد استقبال قرار میگیرد.