تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Transportation Geotechnics



Transportation Geotechnics

هلند
کشور
۳٫۲۹۳
Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
2214-3912
ISSN
2214-3912
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Engineering, Computing & Technology نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

هدف ژئوتکنیک حمل و نقل انتشار مقالات با کیفیت بالا، نظری و کاربردی در تمام جنبه های ژئوتکنیک برای جاده ها، بزرگراه ها، راه آهن و راه آهن زیرزمینی، فرودگاه ها و آبراه ها است.
موضوعاتی که باید تحت پوشش قرار گیرند عبارتند از: خواص ژئوتکنیکی مواد ژئومتریال (خاک، سنگ، خاک و مخلوط سنگ، و مواد بازیافتی و جایگزین) برای طراحی و ساخت منطقی و پایدار، رفتار مواد ژئومواد متراکم شده، رفتار مواد ژئومواد تثبیت شده (مخلوط خاک با - سیمان، آهک، خاکستر بادی، پلیمرها و دیگر انواع ژئومواد)، ژئوسنتتیک و تقویت لایه ها و لایه های ساخته شده، بهبود زمین و پایداری شیب برای زیرساخت های حمل و نقل، فناوری تراکم، مدیریت تراکم، فناوری نگهداری، اثرات آب و هوایی مانند یخ زدگی و ذوب، خاکریز برای بزرگراه ها و قطارهای سریع السیر، مناطق انتقالی، لایروبی، ژئوتکنیک زیر آب برای اهداف زیرساختی، مدل سازی سازه های چند لایه و زمین نگهدارنده تحت بارهای دینامیکی و مکرر. یک موضوع قوی که باید تحت پوشش قرار گیرد، همچنین مطالعات موردی است که کار اصلی را که برای ساخت زیرساخت‌های حمل‌ونقل پایدار قابل استفاده است، توصیف می‌کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید