تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Transportation



Transportation

هلند
کشور
۵٫۱۹۲
Impact Factor
۶٫۰۵۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
0049-4488
ISSN
1572-9435
e-ISSN
1972 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه های استنادی SCIE و SSCI ثبت شده است علاوه بر آن در پایگاه داده Current Contents مجلات ISI در دو دسته بندی ثبت شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • Engineering, Computing & Technology
  • Social And Behavioral Sciences
یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

در اولین شماره ما که در سال 1972 منتشر شد، توضیح دادیم که این مجله به منظور ترویج تبادل آزاد و قوی ایده ها و تجربیات در میان جامعه جهانی که فعالانه با سیاست، برنامه ریزی و عمل حمل و نقل مرتبط هستند، طراحی شده است. این مأموریت ما با تمرکز واضح بر موضوعات مرتبط با تحقیق و عمل در سیاست گذاری و برنامه ریزی حمل و نقل در سراسر جهان ادامه دارد. این چهار کلمه، سیاست و برنامه ریزی، تحقیق و عمل کلیدواژه های ما هستند. در حالی که ما تمرکز ویژه ای بر تحلیل سیاست حمل و نقل و رفتار سفر در زمینه حمل و نقل زمینی داریم، ما با کمال میل تمام مقالات با کیفیت خوب را که بسیار مرتبط با سیاست حمل و نقل، برنامه ریزی و عمل با تمرکز واضح بر نوآوری و گسترش استخر بین المللی هستند در نظر می گیریم. از دانش و درک علاقه ما نه تنها به سیاست‌های حمل‌ونقل - و سیستم‌ها و خدمات - بلکه به تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی آن‌ها نیز مربوط می‌شود. قابل قبول باشد مگر اینکه تجربه ای را گزارش کنند که برای کسانی که در جاهای دیگر کار می کنند سود واقعی خواهد داشت. مقالات مربوط به مهندسی، ایمنی و مدیریت عملیاتی سیستم‌های حمل‌ونقل خارج از محدوده ما هستند. مقالاتی که برای انتشار در حمل‌ونقل ارسال می‌شوند، نباید در حال حاضر منتشر شده باشند، برای انتشار پذیرفته شوند، یا برای بررسی در جای دیگری (چه قبلاً یا همزمان) ارسال شده باشند. هر شکل اساسا مشابه اگر مقاله ای برای انتشار در جای دیگری ارسال شده باشد، نویسندگان باید جزئیات آن ارسال قبلی را ارائه کنند. علاوه بر این، نویسندگان باید سهم متمایز مقاله خود را نسبت به کار قبلی خود و دیگران روشن کنند. مقالات منتشر شده در حمل و نقل ابتدا از نظر طول و ارتباط ارزیابی می شوند. سپس مقالاتی که برای بررسی مناسب در نظر گرفته می شوند، مطابق با رویه استاندارد بین المللی برای مجلات علمی مورد بررسی قرار می گیرند. آنها فقط زمانی برای انتشار پذیرفته می شوند که نویسندگان به توصیه های داوران پاسخ کافی داده باشند. بنابراین انتشار مقاله در حمل و نقل با الزامات هیئت های انتصاب و ارتقاء دانشگاهی مطابقت دارد. به طور رسمی به عنوان: حمل و نقل

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید