نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Ubiquitous Learning
آمریکا | کشور |
1835-9795 | ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Common Ground Research Networks | ناشر |
ubi-learn.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Ubiquitous Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q4 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
یادگیری در همه جا: یک مجله بین المللی به تعریف یک زمینه نوظهور می پردازد. یادگیری فراگیر یک پارادایم آموزشی جدید است که تا حدی توسط امکانات رسانه های دیجیتال امکان پذیر شده است.
یادگیری در همه جا همتای مفهوم «محاسبات همه جا حاضر» است، اما هدفی است که نیازها و پویایی های یادگیری را بر فناوری هایی که ممکن است از یادگیری پشتیبانی می کنند، برتری دهد. ورود فن آوری های جدید به این معنی نیست که یادگیری باید تغییر کند. یادگیری فقط باید به خاطر یادگیری تغییر کند. دیدگاه کلیدی کنفرانس و مجله این است که نیازهای آموزشی در حال تغییر ما را می توان با محاسبات همه جا برآورده کرد. در این روحیه، مجله توانایی های یادگیری در رسانه های دیجیتال، در مدرسه و در طول زندگی روزمره را بررسی می کند.