نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Unterrichtswissenschaft
آلمان | کشور |
0340-4099 | ISSN |
2520-873X | e-ISSN |
2012 تا 2014 و 2017 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Unterrichtswissenschaft ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Unterrichtswissenschaft – Zeitschrift für Lernforschung ("ژورنال برای آموزش و یادگیری") تحقیقاتی را در مورد یادگیری و آموزش در دوره های پیش دبستانی، مدرسه، آموزش عالی، محیط های شغلی و محیط های مختلف یادگیری غیررسمی منتشر می کند. این مجله رویکردهای نظری و یافتههای تحقیقات تجربی را برای تسهیل پیشرفت تحقیقات بیشتر و تمرینهای مبتنی بر شواهد در آموزش ارائه میکند. بنابراین Unterrichtswissenschaft برای محققان و دانشجویان در زمینه های تحقیقات انتقالی، کیفیت تدریس و آموزشی ضروری است.
Unterrichtswissenschaft مطالعات تجربی، بررسی ها و مقالات نظری اصلی را به زبان آلمانی و انگلیسی منتشر می کند. همه مقالات به منظور رعایت بالاترین استانداردهای کیفیت، مورد بررسی دوسوکور همتایان قرار می گیرند. هر شماره حاوی یک تمرکز موضوعی و همچنین ارسالهای ناخواسته است که با مشارکتهای موضوع داغ تکمیل میشوند.
این مجله مخاطبان بین المللی با تمرکز ویژه بر کشورهای آلمانی زبان دارد. این یکی از سه مجله آلمانی پراستناد در تحقیقات آموزشی است که توسط جستجوی مرجع در Web of Science، PsychInfo، و Harzings Publish or Perish (1999-2010) شناسایی شده است. حدود 50 درصد از مراجع وب آو ساینس را می توان در نشریات انگلیسی زبان یافت.