تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Unterrichtswissenschaft



Unterrichtswissenschaft

آلمان
کشور
0340-4099
ISSN
2520-873X
e-ISSN
2012 تا 2014 و 2017 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Unterrichtswissenschaft ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Unterrichtswissenschaft – Zeitschrift für Lernforschung ("ژورنال برای آموزش و یادگیری") تحقیقاتی را در مورد یادگیری و آموزش در دوره های پیش دبستانی، مدرسه، آموزش عالی، محیط های شغلی و محیط های مختلف یادگیری غیررسمی منتشر می کند. این مجله رویکردهای نظری و یافته‌های تحقیقات تجربی را برای تسهیل پیشرفت تحقیقات بیشتر و تمرین‌های مبتنی بر شواهد در آموزش ارائه می‌کند. بنابراین Unterrichtswissenschaft برای محققان و دانشجویان در زمینه های تحقیقات انتقالی، کیفیت تدریس و آموزشی ضروری است.

Unterrichtswissenschaft مطالعات تجربی، بررسی ها و مقالات نظری اصلی را به زبان آلمانی و انگلیسی منتشر می کند. همه مقالات به منظور رعایت بالاترین استانداردهای کیفیت، مورد بررسی دوسوکور همتایان قرار می گیرند. هر شماره حاوی یک تمرکز موضوعی و همچنین ارسال‌های ناخواسته است که با مشارکت‌های موضوع داغ تکمیل می‌شوند.

این مجله مخاطبان بین المللی با تمرکز ویژه بر کشورهای آلمانی زبان دارد. این یکی از سه مجله آلمانی پراستناد در تحقیقات آموزشی است که توسط جستجوی مرجع در Web of Science، PsychInfo، و Harzings Publish or Perish (1999-2010) شناسایی شده است. حدود 50 درصد از مراجع وب آو ساینس را می توان در نشریات انگلیسی زبان یافت.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید