تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Virtual Reality



Virtual Reality

انگلستان
کشور
۵٫۰۹۵
Impact Factor
۵٫۵۲۱
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1359-4338
ISSN
1434-9957
e-ISSN
1995 و 1998 تا 2000 و 2002 و 2004 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SCIE ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Engineering, Computing & Technology نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

این مجله که در سال 1995 تأسیس شد، تحقیقات اصلی را در زمینه واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ترکیبی منتشر می کند که جامعه را شکل می دهد و به آن اطلاع می دهد. ماهیت چند رشته ای این رشته به این معنی است که ارسال ها در طیف گسترده ای از موضوعات از جمله، اما نه محدود به موارد زیر، مورد استقبال قرار می گیرند: مطالعات تحقیقاتی اصلی واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، واقعیت ترکیبی و تجسم در زمان واقعی، گرافیک، و برنامه های کاربردی توسعه و ارزیابی سیستم ها. ابزارها، تکنیک‌ها و نرم‌افزارهایی که این زمینه را پیش می‌برند، از جمله: فناوری‌های نمایشگر، از جمله نمایشگرهای نصب شده روی سر، شبیه‌سازها، و نمایشگرهای غوطه‌ور. و ابزارهای پوشیدنی فناوری‌های ردیابی، ضبط حرکت، صدای فضایی سه‌بعدی، بوی مجازی، و طعم مجازی VR/AR/MR در پزشکی، از جمله آموزش، شبیه‌سازی جراحی، توانبخشی و مدل‌سازی بافت/ارگان. کاربردها و مطالعات تاثیرگذار و اصلی کاربرد VR/AR/MR در زمینه هایی مانند تولید، تجارت، ارتباطات راه دور، هنر، آموزش، طراحی، سرگرمی و دفاع.تحقیق نشان دهنده تکنیک ها و رویکردهای جدید برای طراحی، ساخت و ارزیابی سیستم های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مطالعات پژوهشی اولیه این مجله با ارزیابی جنبه‌های اجتماعی، اخلاقی، داده‌ها یا حقوقی VR/AR/MRT برای تکمیل مقالات تحقیقاتی اصلی، از مقالاتی استقبال می‌کند که آخرین بررسی‌های مربوط به جنبه‌های خاص VR/MR/AR را ارائه می‌کنند. چنین مقالاتی باید دقیق بوده و منبع ارزشمندی برای محققین و دست اندرکاران باشد. مخاطبان این مجله شامل کسانی است که در دانشگاه و صنعت تحقیق می کنند و توسعه دهندگان و کاربران برنامه ها. از آنجایی که ممکن است خوانندگان با تمام جنبه های یک موضوع خاص که مورد بحث قرار می گیرد آشنا نباشند، تأکید بر مقالات واضح، خوش نوشته و در دسترس است که برای مخاطبان چند رشته ای جذاب باشد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید