تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Visual Communication


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
انگلستان
کشور
۱٫۰۴۳
Impact Factor
1470-3572
ISSN
1741-3214
e-ISSN
2002 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Visual Communication

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Visual Communication چهار نوع مقاله منتشر خواهد کرد:

(1) مقالات تحقیقاتی که تئوری، روش و تحلیل تجربی را در یک یا چند حوزه زیر (5000-7000 کلمه) پیش می‌برد:

ساختارها و تاریخچه منابع نشانه‌شناختی و فناوری‌های ارتباط بصری و ارتباط آنها با سایر شیوه‌های ارتباطی.
استفاده از این منابع و فناوری‌ها در ژانرهای بصری و چندوجهی، متون، رویدادهای ارتباطی، مصنوعات و اجراها، شامل آموزش، رسانه، بهداشت، علم، سازمان‌ها و زمینه‌های شخصی، اما نه محدود به آن.
(2) مقالات انعکاسی توسط دست اندرکاران ارتباطات بصری که شیوه ها و روندهای فعلی و نوظهور را در همه زمینه های ارتباط بصری، چه از منظر انتقادی و چه با هدف کاوش در گسترش منابع ارتباط تصویری و استفاده از آنها، مستند می کند (حداکثر 4000 کلمات)

(3) مقالات بصری در هر یک از زمینه های فوق که استدلال خود را عمدتاً از طریق ارتباط تصویری بیان می کنند (حداکثر 12 صفحه).

(4) ارائه بررسی انتقادی ابزارهای آزادانه در دسترس برای تجزیه و تحلیل، ایجاد یا دستکاری داده ها/نمونه هایی از ارتباطات بصری (حداکثر 4000 کلمه).

همه مشارکت‌ها باید با نمونه‌هایی از ارتباطات بصری، و/یا نمونه‌هایی از رابطه بصری با سایر حالت‌های نشانه‌شناختی ارتباط نزدیک داشته باشند.

همه مشارکت‌ها باید مورد توجه خوانندگان چند رشته‌ای گسترده در علوم انسانی، علوم اجتماعی و حرفه‌های طراحی باشد و به سبکی نوشته شود که برای این خوانندگان قابل دسترسی باشد.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید