تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Vocations And Learning



Vocations And Learning

هلند
کشور
۱٫۸۰۴
Impact Factor
۲٫۱۰۲
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1874-785X
ISSN
1874-7868
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است علاوه بر آن این مجله در پایگاه داده Current Contents (موضوع مقالات اخیر) مجلات ISI در دسته بندی Social And Behavioral Sciences نیز ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Vocations and Learning ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

حرفه و یادگیری: Studies in Vocational and Professional Education یک مجله بین المللی با داوری همتا است که انجمنی را برای دست نوشته های کاملاً مفهومی و با دقت آماده شده فراهم می کند که زمینه وسیعی از یادگیری حرفه ای را ارائه می دهد. دامنه ژورنال و تمرکز آن بر یادگیری حرفه‌ای شامل یادگیری حرفه‌ای و حرفه‌ای است، البته از طریق طیف بسیار متنوعی از تنظیمات (مانند کالج‌های حرفه‌ای، مدارس، دانشگاه‌ها، محل‌های کار، محیط‌های خانگی، ارگان‌های داوطلبانه و غیره) که در آن رخ می‌دهد. این تنها مجله واقعاً بین‌المللی است که بر یادگیری حرفه‌ای تمرکز می‌کند، زیرا شامل فعالیت‌هایی می‌شود که شامل آموزش حرفه‌ای و آموزش حرفه‌ای در اشکال مختلف آنها در سطح بین‌المللی است.

حرفه و یادگیری با هدف:


افزایش سهم پژوهش و بورس تحصیلی در سیاست آموزش حرفه ای و حرفه ای؛


حمایت از توسعه مفهوم(های) یادگیری و آموزش حرفه ای و حرفه ای؛


بهبود کیفیت تمرین در یادگیری و آموزش حرفه ای و حرفه ای؛ و جایگاه این رشته ها را به عنوان بخش هایی با اهداف، آموزش ها و برنامه های درسی مهم خود تقویت و حمایت کند.


مشاغل و یادگیری: مطالعات در آموزش حرفه ای و حرفه ای ارائه کمک های با کیفیت بالا را از طیف گسترده ای از رشته ها، و همچنین مواردی که از مرزهای انضباطی عبور می کنند، در پرداختن به مسائل مرتبط با آموزش حرفه ای و حرفه ای تشویق می کند. در نظر گرفته شده است که مشارکت‌های مربوط به رشته‌های اصلی (مانند روان‌شناسی، فلسفه، جامعه‌شناسی، انسان‌شناسی، تاریخ، مطالعات فرهنگی، مطالعات کار، روابط صنعتی و اقتصاد) به‌عنوان تلاقی و ترکیبی با و در میان این سنت‌های انضباطی ارائه شود. این مشارکت‌ها می‌تواند شامل مقالاتی باشد که گزارش‌های مبتنی بر تجربی، بحث‌های دیدگاه‌های نظری یا مرور ادبیات در مورد یادگیری حرفه‌ای را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، کتاب ها، گزارش ها و سیاست های مرتبط با یادگیری حرفه ای نیز بررسی خواهند شد.

موضوعاتی که از طریق مشارکت در مجله پیشنهادی پرداخته می شود ممکن است شامل موارد زیر باشد، اما محدود به موارد زیر نخواهد بود:


برنامه درسی و شیوه های آموزشی برای یادگیری حرفه ای


نقش و ماهیت دانش در یادگیری حرفه ای



ماهیت حرفه، تمرین حرفه ای و یادگیری


رابطه بین زمینه و یادگیری در محیط های حرفه ای


ماهیت و نقش آموزش حرفه ای


ماهیت اهداف برای یادگیری حرفه ای


جلوه های مختلف و تحلیل های تطبیقی ​​آموزش حرفه ای، اهداف و شکل گیری آنها


آموزش سازمانی


تحول در یادگیری و آموزش حرفه ای در طول زمان و مکان


تجزیه و تحلیل عملکرد آموزشی در یادگیری و آموزش حرفه ای


تجزیه و تحلیل سیاست های یادگیری و آموزش حرفه ای


مقایسه بین المللی یادگیری و آموزش حرفه ای


ارزیابی انتقادی از سیاست ها، شیوه ها و ابتکارات معاصر


مطالعات تدریس و یادگیری در آموزش حرفه ای


رویکردهای یادگیری حرفه ای در محیط های غیر کاری و در کار بدون مزد


یادگیری در طول زندگی کاری


روابط بین یادگیری حرفه ای و الزامات و مفاهیم اقتصادی و آژانس های ملی و فراملی و سیاست های آنها.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید