| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | اکتبر ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | آبان ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | نوامبر ۲۰۲۵ |
| ISI | نوامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Vysshee Obrazovanie v Rossii
| روسیه | کشور |
| 0869-3617 | ISSN |
| 2072-0459 | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Moscow Polytechnic University, RUDN University | ناشر |
| vovr.elpub.ru | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Vysshee Obrazovanie v Rossii ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Vysshee Obrazovanie v Rossii (آموزش عالی در روسیه) یک مجله ماهانه با داوری همتا است که هدف آن جامعه دانشگاهی و آموزشی، محققان و پزشکان، اساتید و مدیران، سیاستگذاران در تمام سطوح آموزش عالی است. این مجله مقالات علمی مبتنی بر مطالعات نظری فرا رشتهای و همچنین نتایج تحقیقات تجربی را منتشر میکند که تمامی جنبههای توسعه، نوآوری و عملکرد خوب در آموزش و یادگیری آموزش عالی را پوشش میدهد، طیف وسیعی از مطالعات آموزشی را از دیدگاه جامعهشناسی ارائه میکند. ، تعلیم و تربیت و فلسفه تعلیم و تربیت.
هدف VOVR تحریک رویکرد میان رشته ای، مسئله محور و انتقادی به تحقیق است. این مجله از نویسندگان برای ارسال مقالات تحقیقی/بحثی در مورد موضوعات مرتبط با نوسازی آموزش، روندها، چالش ها و فرصت های تدریس و یادگیری، توسعه و مدیریت نهادی، شیوه های نوآورانه در برنامه های درسی دانشگاه، ارزیابی و ارزشیابی استقبال می کند.