تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Zeitschrift Fur Erziehungswissenschaft



Zeitschrift Fur Erziehungswissenschaft

آلمان
کشور
۰٫۸۲۸
Impact Factor
۱٫۰۴۹
پنج ساله Impact Factor
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
1434-663X
ISSN
1862-5215
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
Springer Nature
ناشر
www.springer.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی SSCI ثبت شده است یکی دیگر از پایگاه داده های مهم مجلات ISI، پایگاه داده ESI (لبه فناوری) است که این مجله در این پایگاه داده نیز ثبت شده است این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Zeitschrift für Erziehungswissenschaft (ZfE) ("ژورنال تحقیقات آموزشی") یک مجله دانشگاهی تاسیس شده برای کل زمینه آموزش است. با اولین شماره خود که در سال 1998 منتشر شد، ZfE اولین مجله آموزشی آلمانی بود که به طور مداوم فرآیند بررسی همتایان دوسوکور را برای اطمینان از بالاترین استانداردهای علمی انتشارات خود به کار گرفت. از آن زمان، این مجله در جامعه دانشگاهی به خوبی جا افتاده است و از شهرت بالایی برخوردار است.

ZfE تحقیقات اولیه درجه یک را در مورد پیشرفت های علمی فعلی منتشر می کند و نتایج تحقیقات بین رشته ای را به علاقه مندان به آموزش حرفه ای ارائه می دهد. مجله با انتخاب ویراستاران، هیئت مشاوران و به ویژه با انتخاب موضوعات، خصلت میان رشته ای پژوهش جامع آموزشی را که موضوع آن کل دوره زندگی انسان است، تجسم می بخشد. هیئت تحریریه به گونه ای تشکیل شده است که از درجه بالایی از کثرت با توجه به نظریه ها و روش شناسی ها، رشته های ارائه شده، رشته های همسایه و حفاظت از تحولات بین المللی اطمینان حاصل کند.

گنجاندن هدفمند مشارکت‌های بین‌المللی انگلیسی زبان، امکان ایجاد ارتباط با پیشرفت‌های تحقیقاتی خارج از آلمان را فراهم می‌کند. بنابراین، ZfE یک نشریه معتبر است که تحولات بین‌المللی و بین‌رشته‌ای را در حوزه‌های گسترده تحقیقات آموزشی که برای آموزش و پرورش مهم هستند، به شیوه‌ای قابل اعتماد، عینی و قابل درک ارائه می‌کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید