تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Academic Pathology


انگلستان
کشور
2374-2895
ISSN
2374-2895
e-ISSN
2014 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
us.sagepub.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Academic Pathology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آسیب شناسی آکادمیک یک مجله با دسترسی آزاد است که توسط انجمن صندلی های پاتولوژی حمایت می شود، که برای ارائه نوآوری ها در رهبری و مدیریت گروه های دانشگاهی آسیب شناسی تأسیس شده است. این نوآوری ها ممکن است در گستره پاتولوژی و عمل پزشکی آزمایشگاهی تأثیر بگذارند. آسیب شناسی آکادمیک به روش هایی برای بهبود مراقبت از بیمار می پردازد (انفورماتیک بالینی، تست ژنومیک و مدیریت داده ها، اتوماسیون آزمایشگاهی، یکپارچه سازی پرونده الکترونیکی سلامت، و حاشیه نویسی مخازن زیستی). بهترین شیوه ها در مشارکت های بالینی بین حرفه ای؛ رویکردهای آموزشی نوآورانه به آموزش پزشکی و ارزیابی برنامه آموزشی در آسیب شناسی؛ مدل هایی برای آموزش آسیب شناسان دانشگاهی و پیشرفت پیشرفت شغلی دانشگاهی؛ مدل های اداری و سازمانی حمایت کننده از این رشته؛ و توسعه رهبری در مراکز پزشکی دانشگاهی، سیستم های بهداشتی و سایر مکان های مرتبط. نویسنده و مخاطبان مورد نظر برای آسیب شناسی دانشگاهی بین المللی هستند و فراتر از خود آسیب شناسی دانشگاهی هستند، شامل ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، مربیان، محققان و سیاست گذاران، اما نه محدود به آنها.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید