نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Action Learning
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1476-7333 | ISSN |
1476-7341 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Action Learning: Research & Practice مقالاتی را منتشر میکند که دانش را ارتقا میدهد و به توسعه تمرین از طریق فرآیندهای یادگیری عملی کمک میکند. هدف مقالهها ایجاد نظریهای است که مبتنی بر مشاهده تجربی دادهها و تجربیات است که درک عملی یادگیری و تحقیق در محیطهای حرفهای و سازمانی را گسترش میدهد. مقالات باید تمرینکنندگان را تشویق کنند تا بینشهای جدیدی در مورد کار خود به دست آورند و به آنها کمک کنند تا اثربخشی و مشارکت خود را برای مشتریان خود و جامعه گستردهتر بهبود بخشند. یادگیری عملی مبتنی بر رویکردی است که توسط Reg Revans مبتکر شده است و معتقد است که هیچ یادگیری بدون عمل و هیچ اقدامی وجود ندارد. دانستن بدون تلاش برای تمرین و اجرای آنچه به عنوان دانش ادعا می شود. از آنجایی که یادگیری عملی ادغام خلاقانه تفکر و انجام، تئوری و عمل، آکادمیک و شاغل را ترویج میکند، از مشارکتکنندگان خواسته میشود که تلاش کنند این دیدگاههای اغلب متنوع را با هم نگه دارند. یک سوال مهم در ارزیابی مقالات این خواهد بود: "آیا این احتمالا به افراد در توسعه بیشتر عملکرد خود در کار با مردم، سازمان ها و جوامع کمک می کند؟" مقالاتی که از مرزهای متعارف حرفهها، سازمانها و جوامع عبور میکنند، بهویژه مورد استقبال قرار میگیرند. Action Learning: Research & Practice مخاطبان گستردهای را که در بسیاری از دنیاهای حرفهای فعالیت میکنند، مورد خطاب قرار میدهد. ویراستاران برای نوشتنی که واضح، مستقیم، در دسترس و به خوبی سازماندهی شده باشد، ارزش خاصی قائل هستند. Action Learning: Research & Practice سه نوع مشارکت را منتشر خواهد کرد: • مقالات داوری: طول مقالات ارسالی باید بین 3000 تا 6000 کلمه باشد. • حساب های تمرین: موارد ارسالی معمولاً در محدوده 2000 تا 3500 کلمه هستند. • بررسی ها: شامل مقالات مروری، بررسی زمینه های عملی، گزارش کنفرانس و بررسی کتاب های انتشارات مرتبط اخیر. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات داوری شده در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. حساب های تمرین توسط هیئت تحریریه بررسی می شود. این مقالات باید مفهوم یادگیری عملی را با ارائه مثالهایی بیان کنند و توضیح دهند که چگونه یادگیری عملی منجر به توسعه دیدگاهها و ایدههای جدید شده است و چگونه تمرینکننده به دلیل بینشهایی که از طریق یادگیری مشارکتی به دست میآید، عمل را تغییر داده است. چکیده ای از 100 تا 200 کلمه باید با گزارش های تمرین تا 5000 کلمه همراه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهیه یک حساب عملی، لطفاً به راهنمای ما مراجعه کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.