تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Action Learning



Action Learning

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1476-7333
ISSN
1476-7341
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Action Learning: Research & Practice مقالاتی را منتشر می‌کند که دانش را ارتقا می‌دهد و به توسعه تمرین از طریق فرآیندهای یادگیری عملی کمک می‌کند. هدف مقاله‌ها ایجاد نظریه‌ای است که مبتنی بر مشاهده تجربی داده‌ها و تجربیات است که درک عملی یادگیری و تحقیق در محیط‌های حرفه‌ای و سازمانی را گسترش می‌دهد. مقالات باید تمرین‌کنندگان را تشویق کنند تا بینش‌های جدیدی در مورد کار خود به دست آورند و به آنها کمک کنند تا اثربخشی و مشارکت خود را برای مشتریان خود و جامعه گسترده‌تر بهبود بخشند. یادگیری عملی مبتنی بر رویکردی است که توسط Reg Revans مبتکر شده است و معتقد است که هیچ یادگیری بدون عمل و هیچ اقدامی وجود ندارد. دانستن بدون تلاش برای تمرین و اجرای آنچه به عنوان دانش ادعا می شود. از آنجایی که یادگیری عملی ادغام خلاقانه تفکر و انجام، تئوری و عمل، آکادمیک و شاغل را ترویج می‌کند، از مشارکت‌کنندگان خواسته می‌شود که تلاش کنند این دیدگاه‌های اغلب متنوع را با هم نگه دارند. یک سوال مهم در ارزیابی مقالات این خواهد بود: "آیا این احتمالا به افراد در توسعه بیشتر عملکرد خود در کار با مردم، سازمان ها و جوامع کمک می کند؟" مقالاتی که از مرزهای متعارف حرفه‌ها، سازمان‌ها و جوامع عبور می‌کنند، به‌ویژه مورد استقبال قرار می‌گیرند. Action Learning: Research & Practice مخاطبان گسترده‌ای را که در بسیاری از دنیاهای حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، مورد خطاب قرار می‌دهد. ویراستاران برای نوشتنی که واضح، مستقیم، در دسترس و به خوبی سازماندهی شده باشد، ارزش خاصی قائل هستند. Action Learning: Research & Practice سه نوع مشارکت را منتشر خواهد کرد: • مقالات داوری: طول مقالات ارسالی باید بین 3000 تا 6000 کلمه باشد. • حساب های تمرین: موارد ارسالی معمولاً در محدوده 2000 تا 3500 کلمه هستند. • بررسی ها: شامل مقالات مروری، بررسی زمینه های عملی، گزارش کنفرانس و بررسی کتاب های انتشارات مرتبط اخیر. خط مشی بررسی همتایان همه مقالات داوری شده در این مجله، بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. حساب های تمرین توسط هیئت تحریریه بررسی می شود. این مقالات باید مفهوم یادگیری عملی را با ارائه مثال‌هایی بیان کنند و توضیح دهند که چگونه یادگیری عملی منجر به توسعه دیدگاه‌ها و ایده‌های جدید شده است و چگونه تمرین‌کننده به دلیل بینش‌هایی که از طریق یادگیری مشارکتی به دست می‌آید، عمل را تغییر داده است. چکیده ای از 100 تا 200 کلمه باید با گزارش های تمرین تا 5000 کلمه همراه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهیه یک حساب عملی، لطفاً به راهنمای ما مراجعه کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید