تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

American Journal Of Health Education


انگلستان
کشور
1932-5037
ISSN
2168-3751
e-ISSN
2001 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.aahperd.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام American Journal of Health Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

AJHE توسط انجمن آمریکایی آموزش بهداشت اتحادیه آمریکا برای سلامت، تربیت بدنی، تفریح ​​و رقص حمایت می شود. ماموریت انجمن آمریکا برای آموزش سلامت (AAHE) این است که با خدمت به مربیان بهداشت و سایرین که برای ارتقای سلامت همه مردم از طریق آموزش و سایر استراتژی‌های سیستماتیک تلاش می‌کنند، حرفه را پیش ببرند. AAHE به اولویت‌های زیر می‌پردازد.

• تدوین و انتشار استانداردها، منابع و خدمات در خصوص آموزش بهداشت به افراد حرفه ای و غیرحرفه ای
•توسعه اولویت های تحقیقاتی ملی در آموزش و ارتقای سلامت. مکانیسم هایی برای ترجمه و تعامل بین نظریه، تحقیق و عمل ارائه دهید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید