تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Annales De Chimie-science Des Materiaux


فرانسه
کشور
0151-9107
ISSN
1958-5934
e-ISSN
1947 تا 1948 و 1973 تا 1974 و 1977 و 1982 و 1984 و 1996 تا 2013 و 2015 تا کنون
مدت فعالیت
Lavoisier
ناشر
www.iieta.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

ACSM در مورد نوآوری های پیشرفته در علم مواد جامد است. این مجله طیف گسترده ای از زمینه های علمی را پوشش می دهد، از متالورژی، نیمه هادی ها، ترکیبات معدنی جامد، ترکیبات درشت مولکولی آلی گرفته تا مواد کامپوزیتی. هیئت تحریریه ارسال مقاله‌های اصلی را تشویق می‌کند که به تمام جنبه‌های علم مواد می‌پردازد، از جمله، اما نه محدود به سنتز و پردازش، خصوصیات ویژگی، واکنش‌پذیری و سینتیک واکنش، تکامل در خدمات، و بازیافت. مقالات باید بینش جدیدی در مورد مواد جامد ارائه دهند و سهم اصلی قابل توجهی در دانش داشته باشند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید