نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Art Design & Communication In Higher Education
انگلستان | کشور |
1474-273X | ISSN |
2040-0896 | e-ISSN |
2012 تا کنون | مدت فعالیت |
Intellect Publishers | ناشر |
www.intellectbooks.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله هنر، طراحی و ارتباطات در آموزش عالی در تلاش است تا تحقیقات آموزشی در زمینه هنر، طراحی و ارتباطات را ترویج و به اشتراک بگذارد. این مجله با داوری شامل رشتههای خلاقی است که در زمینههای آموزش عالی، از جمله مدارس هنر، کالجها و دانشگاهها تدریس میشوند. این مجله بر روی آموزش های مرتبط با تمام جنبه های آموزش تمرین خلاق - از تئوری و عمل تا عناصر آنلاین دوره های مبتنی بر استودیو تمرکز دارد. این مجله در تعهد خود به افزایش روش های یادگیری و تدریس از طریق تحقیق، گزارش های مفصلی از پروژه های تحقیقاتی خاص ارائه می دهد. با استفاده از یافتههای این پرسشها، مشارکتکنندگان ارزش بالقوه راهبردهای آموزشی جدید را آشکار میکنند و پیشرفت روشهای تدریس خلاق را تحریک میکنند.
این مجله بستری را برای تعامل انتقادی با شیوه های آموزشی متنوع مرتبط با هنر، طراحی و ارتباطات ارائه می دهد. از مشارکت کنندگان دعوت می شود تا اشتراکات بین هنر، طراحی و آموزش ارتباطات را بررسی کنند و همچنین تشویق شوند تا رویکردهای آموزشی متمایز اتخاذ شده در رشته های مختلف و بسیاری از جمله مد، طراحی گرافیک، رسانه، طراحی محصول و مطالعات فرهنگی را در نظر بگیرند.