تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Art Design & Communication In Higher Education


انگلستان
کشور
1474-273X
ISSN
2040-0896
e-ISSN
2012 تا کنون
مدت فعالیت
Intellect Publishers
ناشر
www.intellectbooks.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Art, Design & Communication in Higher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله هنر، طراحی و ارتباطات در آموزش عالی در تلاش است تا تحقیقات آموزشی در زمینه هنر، طراحی و ارتباطات را ترویج و به اشتراک بگذارد. این مجله با داوری شامل رشته‌های خلاقی است که در زمینه‌های آموزش عالی، از جمله مدارس هنر، کالج‌ها و دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند. این مجله بر روی آموزش های مرتبط با تمام جنبه های آموزش تمرین خلاق - از تئوری و عمل تا عناصر آنلاین دوره های مبتنی بر استودیو تمرکز دارد. این مجله در تعهد خود به افزایش روش های یادگیری و تدریس از طریق تحقیق، گزارش های مفصلی از پروژه های تحقیقاتی خاص ارائه می دهد. با استفاده از یافته‌های این پرسش‌ها، مشارکت‌کنندگان ارزش بالقوه راهبردهای آموزشی جدید را آشکار می‌کنند و پیشرفت روش‌های تدریس خلاق را تحریک می‌کنند.

این مجله بستری را برای تعامل انتقادی با شیوه های آموزشی متنوع مرتبط با هنر، طراحی و ارتباطات ارائه می دهد. از مشارکت کنندگان دعوت می شود تا اشتراکات بین هنر، طراحی و آموزش ارتباطات را بررسی کنند و همچنین تشویق شوند تا رویکردهای آموزشی متمایز اتخاذ شده در رشته های مختلف و بسیاری از جمله مد، طراحی گرافیک، رسانه، طراحی محصول و مطالعات فرهنگی را در نظر بگیرند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید