نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Arts And Humanities In Higher Education
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
1474-0222 | ISSN |
1741-265X | e-ISSN |
2002 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
هنر و علوم انسانی در آموزش عالی به دنبال:
مقالاتی با کیفیت بالا و بررسی شده منتشر کنید که تحقیقات انتقادی را به منصه ظهور برساند و بحث را برانگیزد.
- خدمت به جامعه مدرسان هنر و علوم انسانی در سطح بین المللی، با انتشار نظرات و تحقیقات قابل توجه در مورد مسائل معاصر آموزش و یادگیری در حوزه. اینها شامل پرس و جو در مورد خط مشی، برنامه درسی و اشکال مناسب ارزیابی، و همچنین پیشرفت در روش هایی مانند شیوه های الکترونیکی بورسیه و ارائه دوره خواهد بود.
-مقالاتی را منتشر کنید که با تفکر عمیق در مورد رابط بین تحقیق و تدریس در موضوع مورد نظر و اهداف تحول آفرین آموزش عالی مشخص می شوند.
-مفهومسازی مجدد رشتههای هنر و علوم انسانی را به شیوههایی که انعکاس و تأمل در آموزش باشد، ترویج کنید.
این مجله گزارشهای توصیفی صرف از جمعآوری دادهها یا گزارشهای غیر انتقادی از روشهای تدریس و ارائه دوره را منتشر نخواهد کرد.