تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Australasian Marketing Journal


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
استرالیا
کشور
1441-3582
ISSN
1839-3349
e-ISSN
2003 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله
Australasian Marketing Journal

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australasian Marketing Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مجله بازاریابی استرالیا (AMJ) مجله رسمی آکادمی بازاریابی استرالیا و نیوزلند (ANZMAC) است. این یک مجله دانشگاهی برای انتشار مطالعات پیشرو در بازاریابی، برای محققان، دانشجویان، مربیان، محققان و متخصصان است. هدف AMJ انتشار مقالاتی است که غنی‌سازی می‌کنند و به پیشرفت این رشته و عمل بازاریابی کمک می‌کنند. بنابراین، نسخه‌های خطی پذیرفته‌شده برای انتشار، از لحاظ نظری معتبر خواهند بود، یافته‌ها و بینش‌های پژوهشی مهمی را ارائه می‌دهند و مفاهیم و توصیه‌های معناداری را پیشنهاد می‌کنند. مقاله‌هایی که تحقیقات تجربی اصلی را گزارش می‌کنند باید شامل روش‌شناسی و یافته‌های قابل دفاع باشد که با استانداردهای دقیق دانشگاهی سازگار باشد. کلیه مقالات تحت یک فرآیند بررسی دوسوکور قرار خواهند گرفت.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید