نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Australian Journal Of Indigenous Education
انگلستان | کشور |
1326-0111 | ISSN |
2049-7784 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Aboriginal and Torres Strait Islander Studies Unit, The University of Queensland | ناشر |
www.cambridge.org | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله استرالیایی آموزش بومی که با همکاری واحد مطالعات بومیان و جزیرهنشینان تنگه تورس، دانشگاه کوئینزلند منتشر شده است، یک مجله بینالمللی با داوری است که مقالات و گزارشهایی را در مورد نظریه، روش و عمل آموزش بومی منتشر میکند. این مجله از مقالاتی استقبال میکند که تأملات و بحثهای نظری را در مطالعات کمی و کیفی، و همچنین نمونههایی از بهترین عملکرد با تمرکز بر آموزش بومی ایجاد میکنند. در حالی که AJIE تمرکز ویژه ای بر آموزش بومی در استرالیا و اقیانوسیه دارد، تحقیقاتی که زمینه ها و تجربیات آموزشی را در سراسر جهان بررسی می کند، مورد استقبال قرار می گیرد. AJIE به دنبال ایجاد بحث بین محققان، دولت و گروه های اجتماعی در مورد پارادایم ها، مشکلات و نتایج عملی آموزش بومی است.