| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Australian Journal Of Indigenous Education
| انگلستان | کشور |
| 1326-0111 | ISSN |
| 2049-7784 | e-ISSN |
| 1996 تا کنون | مدت فعالیت |
| Aboriginal and Torres Strait Islander Studies Unit, The University of Queensland | ناشر |
| www.cambridge.org | سایت مجله |
ISI
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australian Journal of Indigenous Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله استرالیایی آموزش بومی که با همکاری واحد مطالعات بومیان و جزیرهنشینان تنگه تورس، دانشگاه کوئینزلند منتشر شده است، یک مجله بینالمللی با داوری است که مقالات و گزارشهایی را در مورد نظریه، روش و عمل آموزش بومی منتشر میکند. این مجله از مقالاتی استقبال میکند که تأملات و بحثهای نظری را در مطالعات کمی و کیفی، و همچنین نمونههایی از بهترین عملکرد با تمرکز بر آموزش بومی ایجاد میکنند. در حالی که AJIE تمرکز ویژه ای بر آموزش بومی در استرالیا و اقیانوسیه دارد، تحقیقاتی که زمینه ها و تجربیات آموزشی را در سراسر جهان بررسی می کند، مورد استقبال قرار می گیرد. AJIE به دنبال ایجاد بحث بین محققان، دولت و گروه های اجتماعی در مورد پارادایم ها، مشکلات و نتایج عملی آموزش بومی است.