تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Australian Journal Of Teacher Education


استرالیا
کشور
1835-517X
ISSN
1835-517X
e-ISSN
2008 تا کنون
مدت فعالیت
School of Education, Edith Cowan University
ناشر
ro.ecu.edu.au
سایت مجله
مشخصات ثبت شده این مجله در پایگاه Scopus با پایگاه ISI متفاوت است.
0313-5373
(ثبت شده در اسکوپوس) p-ISSN

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Australian Journal of Teacher Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف مجله استرالیایی آموزش معلمان ارتقای کیفیت آموزش معلمان از طریق انتشار گزارش های تحقیقاتی، دیدگاه های آموخته شده و نظرات است. مشارکت‌ها ممکن است به طرح‌هایی برای توسعه هدف، ساختار و روش‌شناسی آموزش معلمان، یا توصیفاتی از آن بپردازند. مسائل برنامه درسی؛ تغییرات در مدارس؛ یا مسائل عمومی اجتماعی، ایدئولوژیک یا سیاسی مربوط به آموزش معلمان. مقالات باید ارتباط صریحی با آموزش معلمان ایجاد کنند.

مجله استرالیایی آموزش معلمان، که توسط همتایان نابینا مورد بازبینی حداقل دو عضو از هیئت تحریریه است، دسترسی رایگان، الکترونیکی و توسط دانشگاه ادیت کوان منتشر شده است. این مجله توسط شاخص آموزش استرالیا و ERIC نمایه شده است. در سال 2010 توسط شورای تحقیقات استرالیا (www.arc.gov.au/era/era_journal_list/htm) رتبه A را دریافت کرد و در SCImago رتبه 496 را به خود اختصاص داد.

از ارائه خدمات انتشار کارآمد به نویسندگان خرسند است. دست نوشته هایی که دوره بررسی و بازنگری را پشت سر گذاشته اند و برای چاپ پذیرفته شده اند معمولاً ظرف دو ماه منتشر می شوند. به دلیل تعداد زیادی از مقالاتی که برای بررسی ارسال می شوند، زمان اولین بازبینی می تواند تا شش ماه طول بکشد.
نویسندگان متقاضی باید توجه داشته باشند که این مجله دارای نرخ رد بیش از 50٪ است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید