Bilingual Research Journal
آمریکا | کشور |
1523-5882 | ISSN |
1523-5890 | e-ISSN |
1992 تا 2006 و 2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Bilingual Research Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 CiteScore: 1.5 - مقادیر از Scopus مجله پژوهشی دو زبانه، برترین نشریه پژوهشی علمی و مورد بازبینی انجمن ملی آموزش دو زبانه است. مجله تحقیقاتی دو زبانه پوشش عمیقی از تئوری و عمل آموزش ارائه می دهد که با آموزش دو زبانه، دوزبانگی و سیاست های زبان در آموزش سروکار دارد. موضوعات عبارتند از: ارزیابی بی سوادی زبان های بومی برنامه ریزی زبان سیاست زبان چندزبانه رویکردهای آموزشی تحلیل خط مشی تحقیق آموزشی برنامه ریزی زبان کسب زبان دوم مجله علاقه زیادی به موضوعات مربوط به آموزش کودکان و جوانان اقلیت زبانی در ایالات متحده دارد، کلاس های PreK-12 ، اما مقالاتی که بر کشورهای دیگر متمرکز هستند اغلب در صورتی که پیامدهایی برای آموزش دوزبانه در دفتر انتشارات ایالات متحده داشته باشند شامل می شوند: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را منتشر کنند. در این مجله برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.