Bilingual Research Journal



Bilingual Research Journal

آمریکا
کشور
1523-5882
ISSN
1523-5890
e-ISSN
1992 تا 2006 و 2009 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Bilingual Research Journal ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore: 1.5 - مقادیر از Scopus  مجله پژوهشی دو زبانه، برترین نشریه پژوهشی علمی و مورد بازبینی انجمن ملی آموزش دو زبانه است. مجله تحقیقاتی دو زبانه پوشش عمیقی از تئوری و عمل آموزش ارائه می دهد که با آموزش دو زبانه، دوزبانگی و سیاست های زبان در آموزش سروکار دارد. موضوعات عبارتند از: ارزیابی بی سوادی زبان های بومی برنامه ریزی زبان سیاست زبان چندزبانه رویکردهای آموزشی تحلیل خط مشی تحقیق آموزشی برنامه ریزی زبان کسب زبان دوم مجله علاقه زیادی به موضوعات مربوط به آموزش کودکان و جوانان اقلیت زبانی در ایالات متحده دارد، کلاس های PreK-12 ، اما مقالاتی که بر کشورهای دیگر متمرکز هستند اغلب در صورتی که پیامدهایی برای آموزش دوزبانه در دفتر انتشارات ایالات متحده داشته باشند شامل می شوند: Taylor & Francis, Inc., 530 Walnut Street, Suite 850, Philadelphia, PA 19106.   نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را منتشر کنند. در این مجله برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید