تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

British Journal Of Special Education



British Journal Of Special Education

انگلستان
کشور
0952-3383
ISSN
1467-8578
e-ISSN
1974 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام British Journal of Special Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

این مجله معتبر و معتبر طیف وسیعی از مشکلات یادگیری مربوط به کودکان در مدارس معمولی و ویژه را پوشش می دهد. این به طور گسترده توسط اعضای ناسن و همچنین سایر پزشکان، مشاوران مدیران، مربیان معلمان و محققان در بریتانیا و خارج از کشور خوانده می شود.

مجله بریتانیایی آموزش ویژه به طیف وسیعی از نیازهای آموزشی ویژه می پردازد و تمامی سطوح آموزش پیش دبستانی، مدرسه و پس از مدرسه را پوشش می دهد.

این مجله بر موارد زیر تاکید ویژه ای دارد:

عملکرد نوآورانه در نیازهای آموزشی ویژه و فراگیری؛
انتشار اطالعات در مورد پرس و جو و تحقیق شاغل در بهترین عملکرد؛
سیاست و رویه بین المللی، ملی و محلی؛
تأثیر قانونگذاری بر رویه ویژه و فراگیر در بریتانیا و جاهای دیگر؛
گزارش در مورد موارد مناظرات پارلمان بریتانیا؛
بررسی کتاب ها، نرم افزارها و منابع دیگر.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید