نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Canadian Journal Of Science Mathematics And Technology Education
آمریکا | کشور |
1492-6156 | ISSN |
1942-4051 | e-ISSN |
2001 تا کنون | مدت فعالیت |
Springer Nature | ناشر |
www.springer.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مجله کانادایی علوم، ریاضیات و آموزش فناوری، برترین مجله دانشگاهی کانادا، و یکی از مجلات پیشرو در سطح بین المللی، در زمینه آموزش STEM است. این ژورنال که به دو زبان انگلیسی و فرانسوی منتشر شده است، قصد دارد هم کانادایی و هم بین المللی باشد. این مجله یک انجمن برای انتشار مقالات اصلی در سبک های مختلف، از جمله تحقیقات پژوهشی با استفاده از رویکردهای تجربی، کیفی، قوم نگاری، تاریخی، فلسفی، یا مطالعه موردی فراهم می کند. بررسی انتقادی ادبیات؛ دیدگاه های سیاست؛ و مقالات موضع، استدلال های برنامه درسی، و بحث در مورد مسائل در آموزش معلمان.