تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Classroom Discourse



Classroom Discourse

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1946-3014
ISSN
1946-3022
e-ISSN
2015 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore: 2.9- values ​​from Scopus   Classroom Discourse یک مجله بین‌المللی با بازبینی همتا است که انجمنی را فراهم می‌کند که در آن تحقیقات از رشته‌های زبان و آموزش را می‌توان ترکیب کرد. این مجله بر تحقیقاتی متمرکز است که گفتمان و تعامل را در محیط‌هایی در نظر می‌گیرد که در آن فعالیت عمداً برای ترویج یادگیری سازماندهی شده است. در حالی که بیشتر مقالات بر گفتمان کلاس‌های درس تمرکز می‌کنند، برخی دیگر تحقیقی را در محیط‌های غیررسمی‌تر و طبیعت‌گرایانه‌تر گزارش می‌کنند که در آن، در حالی که یادگیری مطمئناً هنوز در حال انجام است، در فضای معمولی و «سنتی» کلاس درس رخ نمی‌دهد. مثال‌ها ممکن است شامل آموزش‌های آنلاین، تعاملات همتا و همتا در کار در حال انجام، و گفتگو بین «مربی و کارآموز» در زمینه محل کار باشد. به منظور پرداختن به طیفی از پدیده‌های شناسایی شده در تفاسیر گسترده مجله از هر دو «کلاس» و «گفتمان»، مشارکت‌هایی از طیف وسیعی از دیدگاه‌های نظری و روش‌های تحقیق دعوت شده است. بنابراین، از مقالاتی استقبال می‌شود که از دیدگاه‌هایی مانند روش‌شناسی قومی، تحلیل گفتگو، روان‌شناسی گفتمانی، تحلیل چندوجهی، زبان‌شناسی کارکردی سیستمی، نظریه ژانر، مطالعات روی «صدا»، مطالعات هویت، تحلیل گفتمان انتقادی (CDA)، نظریه اجتماعی فرهنگی، فرهنگی-تاریخی استفاده می‌کنند. نظریه فعالیت، اجتماعات عمل، مردم‌نگاری زبانی و انسان‌شناسی زبانی، و تحلیل گفتمان پساساختارگرا. این مجله از محققانی که در هر محیط آموزشی، در هر موضوعی، در هر سطح آموزشی و در هر نقطه از جهان کار می کنند، دعوت به همکاری می کند. گزارش کار در مورد تحقیقات بین المللی و بین رشته ای به ویژه مورد استقبال قرار می گیرد. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید