تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Clinical Practice In Pediatric Psychology


آمریکا
کشور
2169-4826
ISSN
2169-4834
e-ISSN
2013 تا کنون
مدت فعالیت
APA
ناشر
www.apa.org
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Clinical Practice in Pediatric Psychology® مقالاتی را منتشر می کند که نشان دهنده فعالیت های حرفه ای و کاربردی روانشناسی کودکان است. مجله به طور جامع

گستردگی و غنای این رشته را در فعالیت‌های متنوع آن توصیف می‌کند؛ توسعه علمی این حوزه را با اطلاعاتی در مورد جنبه کاربردی/بالینی تکمیل می‌کند؛ مدل‌سازی ارائه می‌دهد که به روش‌هایی که روان‌شناسان اطفال عمل می‌کنند، ادبیات تجربی را در فعالیت‌های روزمره ترکیب می‌کنند، تأکید می‌کند. اثری که شامل و استناد به شواهدی از پایگاه علمی است. و انجمنی را برای کسانی که در فعالیت های بالینی عمدتاً درگیر هستند فراهم می کند تا در مورد فعالیت های خود گزارش دهند و فعالیت های تحقیقاتی آینده را اطلاع دهند.
مقالات شامل طیف وسیعی از قالب‌ها مانند نظرات، مرورها، و گزارش‌های موردی بالینی علاوه بر مطالعات بالینی تجربی سنتی‌تر است.

مقالات به موضوعاتی مانند:

فعالیت های حرفه ای و آموزشی در روانشناسی کودکان و عملکرد بین حرفه ای، الگوهای تامین مالی/بازپرداخت و ارزیابی مقرون به صرفه بودن خدمات بالینی، توسعه برنامه، سازماندهی خدمات بالینی و تجزیه و تحلیل نیروی کار، کاربرد مداخلات مبتنی بر شواهد در محیط های "دنیای واقعی" با توجه ویژه به موانع بالقوه و راه‌حل‌ها و ملاحظات جمعیت‌های متنوع؛ تحلیل‌های انتقادی مسائل مربوط به فعالیت حرفه‌ای؛ نوآوری‌های بالینی، به عنوان مثال، استفاده نوظهور از فناوری در عمل بالینی؛ مطالعات موردی، به‌ویژه مطالعات موردی که دارای جزئیات کافی برای تکرار هستند و مبنای مطالعات مداخله ای در مقیاس بزرگتر؛ و سیاست های سازمانی، ایالتی و فدرال که بر روی عملکرد روانشناسی کودکان تأثیر می گذارند، با تأکید ویژه بر تغییرات ناشی از اصلاحات مراقبت های بهداشتی.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید