تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Clinical Teacher



Clinical Teacher

انگلستان
کشور
1743-4971
ISSN
1743-498X
e-ISSN
2006 تا کنون
مدت فعالیت
Wiley-Blackwell
ناشر
onlinelibrary.wiley.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Clinical Teacher ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

The Clinical Teacher مجله ای است برای پزشکانی که تدریس می کنند و افرادی که در آموزش در یک محیط مراقبت بهداشتی دخیل هستند. این امکان دسترسی آسان به آخرین تحقیقات، تمرین و تفکر در آموزش بالینی در سراسر حرفه های بهداشتی را فراهم می کند که به سبکی خواندنی، محرک و کاربردی ارائه شده است. تیم تحریریه بین‌المللی پشت The Clinical Teacher کاملاً از زمان لازم برای پزشکان آگاه است. همه مقالات مختصر هستند و بر موضوعات مهم تمرکز دارند. آنها با استانداردهای بالا توسط یک هیئت تحریریه بین‌المللی قوی و دارای گرایش بالینی بررسی و ویرایش می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که معلمان بالینی اطلاعات به‌روز و به‌راحتی جذب می‌شوند. معلمان بالینی به دلیل علاقه ای که به کار خود دارند مشهور هستند. هدف معلم بالینی حمایت از آن کار و کمک به اشتراک گذاری اشتیاق با همکاران در سطح بین المللی است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید