نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Clinical Teacher
انگلستان | کشور |
1743-4971 | ISSN |
1743-498X | e-ISSN |
2006 تا کنون | مدت فعالیت |
Wiley-Blackwell | ناشر |
onlinelibrary.wiley.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Clinical Teacher ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
The Clinical Teacher مجله ای است برای پزشکانی که تدریس می کنند و افرادی که در آموزش در یک محیط مراقبت بهداشتی دخیل هستند. این امکان دسترسی آسان به آخرین تحقیقات، تمرین و تفکر در آموزش بالینی در سراسر حرفه های بهداشتی را فراهم می کند که به سبکی خواندنی، محرک و کاربردی ارائه شده است. تیم تحریریه بینالمللی پشت The Clinical Teacher کاملاً از زمان لازم برای پزشکان آگاه است. همه مقالات مختصر هستند و بر موضوعات مهم تمرکز دارند. آنها با استانداردهای بالا توسط یک هیئت تحریریه بینالمللی قوی و دارای گرایش بالینی بررسی و ویرایش میشوند تا اطمینان حاصل شود که معلمان بالینی اطلاعات بهروز و بهراحتی جذب میشوند. معلمان بالینی به دلیل علاقه ای که به کار خود دارند مشهور هستند. هدف معلم بالینی حمایت از آن کار و کمک به اشتراک گذاری اشتیاق با همکاران در سطح بین المللی است.