تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Communication And The Public


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
2057-0473
ISSN
2057-0481
e-ISSN
2019 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Communication And The Public

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Communication and the Public ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

هدف «ارتباطات و عموم» ایجاد جامعه‌ای از محققان است که به دنبال انجام گفت‌وگوها و آمیختگی فکری در سراسر مرزهای انضباطی، ملی و فرهنگی هستند. تمرکز موضوعی مجله پویایی متقابل بین ارتباطات و مردم است. این مجله، بحث‌های نظری جاری در مورد کاربردهای مختلف «عمومی» (مثلاً در ارتباطات عمومی، زندگی عمومی، گفتمان عمومی، افکار عمومی، منافع عمومی و حوزه عمومی) و «عمومی» را برجسته خواهد کرد. در تضاد با سایر اشکال جمع اجتماعی (مثلاً جمعیت و توده). از ملاحظات چنین موضوعاتی در تقاطع دنیای آنلاین و آفلاین استقبال می کند. هدف آن ایجاد تلاش‌های فکری هماهنگ برای درک شکل‌گیری عموم، منافع عمومی، نمایندگی عمومی، رقابت عمومی، هنرهای عمومی و فضاهای عمومی است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید