تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Communication Teacher



Communication Teacher

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1740-4622
ISSN
1740-4630
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Communication Teacher ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Communication Teacher یک نشریه معتبر از انجمن ملی ارتباطات است. Communication Teacher بورسیه تحصیلی اصلی را منتشر می کند که تمرین و ارزیابی آموزش ارتباطات را در K-2، دانشگاه/کالج و سایر زمینه های آموزشی در نظر می گیرد. معلم ارتباطات از ارسال‌ها در دو دسته اصلی استقبال می‌کند: فعالیت‌های آموزشی اصلی و ارزیابی آموزش ارتباطات. فعالیت‌های آموزشی اصلی، فعالیت‌های آموزشی هستند که می‌توانند در کلاس K-12 یا کالج انجام شوند، از جمله • فعالیت‌هایی که می‌توانند در هر دوره ارتباطی، در کلاس‌ها یا واحدها اجرا شوند • طرح کلی یک پروژه یک ترم یا رویکرد به کل مقالات ارزیابی آموزشی دوره، بازتاب‌های نظام‌مند و مبتنی بر داده‌ها در مورد شیوه‌های آموزشی هستند که فرصت‌هایی را در اختیار مربیان ارتباطی در سراسر طیف آموزشی قرار می‌دهند: • بر یادگیری دانش‌آموز نظارت کنند • کیفیت دوره‌های خاص یا برنامه‌های کلی را بهبود بخشند • روش‌های آموزشی خود را بر اساس نتایج چنین مطالعاتی در بسیاری از موارد، فعالیت‌های تدریس اصلی را می‌توان از نظر اثربخشی در برآوردن نیازهای دانش‌آموز و اهداف معلم ارزیابی کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، نویسندگان ممکن است مجموعه‌ای از مقالات ایجاد کنند که پیوندی بین تمرین و ارزیابی ایجاد کند. برای این مجموعه، نویسنده ممکن است مقالاتی را به طور همزمان ارسال کند، یا سردبیر ممکن است نویسنده را برای ارسال یک فعالیت ارزیابی بر اساس فعالیت آموزشی منتشر شده اصلی (تک، واحد، یا ترم) دعوت کند. برای جزئیات بیشتر در مورد الزامات رسمی برای ارسال به معلم ارتباطات، لطفاً به دستورالعمل های ما برای نویسندگان مراجعه کنید. مگر در مواردی که مشخصاً غیر از این مشخص شده باشد، مقالات این مجله تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند، از جمله غربالگری توسط سردبیر و بررسی توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

فراخوان مقاله

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۵

اشتراک طلایی تهیه کنید


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید