نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Communication Teacher
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
1740-4622 | ISSN |
1740-4630 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Communication Teacher یک نشریه معتبر از انجمن ملی ارتباطات است. Communication Teacher بورسیه تحصیلی اصلی را منتشر می کند که تمرین و ارزیابی آموزش ارتباطات را در K-2، دانشگاه/کالج و سایر زمینه های آموزشی در نظر می گیرد. معلم ارتباطات از ارسالها در دو دسته اصلی استقبال میکند: فعالیتهای آموزشی اصلی و ارزیابی آموزش ارتباطات. فعالیتهای آموزشی اصلی، فعالیتهای آموزشی هستند که میتوانند در کلاس K-12 یا کالج انجام شوند، از جمله • فعالیتهایی که میتوانند در هر دوره ارتباطی، در کلاسها یا واحدها اجرا شوند • طرح کلی یک پروژه یک ترم یا رویکرد به کل مقالات ارزیابی آموزشی دوره، بازتابهای نظاممند و مبتنی بر دادهها در مورد شیوههای آموزشی هستند که فرصتهایی را در اختیار مربیان ارتباطی در سراسر طیف آموزشی قرار میدهند: • بر یادگیری دانشآموز نظارت کنند • کیفیت دورههای خاص یا برنامههای کلی را بهبود بخشند • روشهای آموزشی خود را بر اساس نتایج چنین مطالعاتی در بسیاری از موارد، فعالیتهای تدریس اصلی را میتوان از نظر اثربخشی در برآوردن نیازهای دانشآموز و اهداف معلم ارزیابی کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، نویسندگان ممکن است مجموعهای از مقالات ایجاد کنند که پیوندی بین تمرین و ارزیابی ایجاد کند. برای این مجموعه، نویسنده ممکن است مقالاتی را به طور همزمان ارسال کند، یا سردبیر ممکن است نویسنده را برای ارسال یک فعالیت ارزیابی بر اساس فعالیت آموزشی منتشر شده اصلی (تک، واحد، یا ترم) دعوت کند. برای جزئیات بیشتر در مورد الزامات رسمی برای ارسال به معلم ارتباطات، لطفاً به دستورالعمل های ما برای نویسندگان مراجعه کنید. مگر در مواردی که مشخصاً غیر از این مشخص شده باشد، مقالات این مجله تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند، از جمله غربالگری توسط سردبیر و بررسی توسط حداقل دو داور ناشناس. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.