تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Communication Today


اسلواکی
کشور
1338-130X
ISSN
1338-130X
e-ISSN
2017 تا کنون
مدت فعالیت
University of SS. Cyril and Methodius, Faculty of Mass Media Communication
ناشر
www.communicationtoday.sk
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Communication Today یک مجله دانشگاهی از زمینه های علمی مطالعات رسانه و ارتباطات بازاریابی است. این مجله حاوی بازتاب های علمی حرفه ای در مورد رسانه ها و صلاحیت های رسانه ای است. همچنین گفتمان‌های آکادمیک مختلفی در مورد محدودیت‌های واقعیت، تفکر رسانه‌ای، رسانه‌های جدید، بازاریابی و روابط رسانه‌ای، گرایش‌های جدید در بازاریابی (شامل انواع و ویژگی‌های آنها)، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی ارتباطات بازاریابی، و همچنین دانش جدید در مورد ساختار ارائه می‌دهد. محتوای رسانه ای، استراتژی های بازاریابی و علوم ارتباطات. به عموم افراد حرفه ای یک بحث میان رشته ای، متمرکز و هدفمند ارائه می شود.
Communication Today یک مجله دانشگاهی دوسوکور است که دو بار در سال منتشر می شود. این مطالعه بر مطالعات نظری، مطالعات نظری و تجربی، نتایج تحقیقات و اجرای آنها در عمل، و همچنین بر روی مقالات، مصاحبه با محققان رسانه، بررسی نشریات حرفه‌ای و مقالات خبری کوتاه‌تر تمرکز دارد.
بخش های اصلی مجله به شرح زیر است: سرمقاله، مطالعات نظری، مطالعات پژوهشی، بررسی ها و امروز که از مقالات خبری کوتاه تری تشکیل شده است. دفتر تحریریه مجله همچنین نسخه های خطی مصاحبه با دانشمندان و متخصصان مشهور رسانه و همچنین مقالات را می پذیرد.
این مجله در فهرست مطبوعات دوره ای وزارت فرهنگ جمهوری اسلواکی با شماره EV 3972/10 ثبت شده است و شماره سریال استاندارد بین المللی آن (ISSN) 1338-130X است.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید