نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
ISI | فوریه ۲۰۲۵ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | دسامبر ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | اسفند ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | تیر ۱۴۰۲ |
مجلات دارای زمان داوری | دسامبر ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | دسامبر ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
آمار دانلود مقالات هر مجله | دسامبر ۲۰۲۴ |
Communications In Information Literacy
آمریکا | کشور |
1933-5954 | ISSN |
1933-5954 | e-ISSN |
2009 تا کنون | مدت فعالیت |
Communications in Information Literacy | ناشر |
pdxscholar.library.pdx.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Communications in Information Literacy ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Communications in Information Literacy (CIL) یک مجله با داوری همتا است که به پیشرفت تحقیق، تئوری و عمل در زمینه سواد اطلاعاتی در آموزش عالی اختصاص دارد. CIL به طور مستقل منتشر می شود. علاوه بر این، دسترسی آزاد به معنای واقعی است. هیچ هزینه پردازش مقاله یا سایر هزینه های انتشار قهقرایی وجود ندارد. ویراستاران CIL صرفاً متعهد به بررسی مدلها و نظریههای مختلف سواد اطلاعاتی در سراسر جهان هستند و به اصول دسترسی آزاد برای تحقیقات دانشگاهی وفادار میمانند.