تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Community College Review


ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد.
sage
ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد)
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است.
آمریکا
کشور
0091-5521
ISSN
1940-2325
e-ISSN
1973 تا کنون
مدت فعالیت
SAGE
ناشر
journals.sagepub.com
سایت مجله
Community College Review

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

مأموریت انجمن بازبینی کالج (CCR) فراهم کردن یک انجمن برای افکار پیشرو در مورد کالج های محلی، دانشجویان آنها، و مربیان و مدیرانی است که در این مؤسسات کار می کنند. CCR از دست نوشته هایی استقبال می کند که به تمام جنبه های مدیریت کالج، آموزش و سیاست در سیستم آموزش عالی آمریکا و همچنین سیستم های آموزش عالی کشورهای دیگر که در سطح جهانی آموزش عالی را در بر می گیرند، می پردازد. تمام دست نوشته های ارسالی تحت بررسی کورکورانه قرار می گیرند. CCR بازخورد سازنده را به نویسندگان ارائه می دهد. هنگامی که نسخه های خطی برای چاپ پذیرفته نمی شوند، هیئت تحریریه پیشنهادهای اصلاح و بهبود را ارائه می دهد.

CCR به مخاطبان ملی و بین‌المللی خدمت می‌کند، که شامل رؤسا، اساتید و مدیران کالج‌های محلی، محققان دانشگاه، دانشجویان فارغ‌التحصیل، سیاست‌گذاران و سایر علاقه‌مندان به نقش کالج‌های محلی در آموزش عالی می‌شود. مقالات منتشر شده در CCR شامل گزارش های تحقیقاتی کمی و کیفی، بررسی ادبیات انتقادی، مقالات علمی و بررسی کتاب است. همه نشریات برجسته منعکس کننده دانش خوب، روش های تحقیق مناسب (در مورد مطالعات تجربی و مبتنی بر داده)، و ادغام تئوری و عمل هستند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید