نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | آپریل ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Community College Review
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
آمریکا | کشور |
0091-5521 | ISSN |
1940-2325 | e-ISSN |
1973 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q1 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مأموریت انجمن بازبینی کالج (CCR) فراهم کردن یک انجمن برای افکار پیشرو در مورد کالج های محلی، دانشجویان آنها، و مربیان و مدیرانی است که در این مؤسسات کار می کنند. CCR از دست نوشته هایی استقبال می کند که به تمام جنبه های مدیریت کالج، آموزش و سیاست در سیستم آموزش عالی آمریکا و همچنین سیستم های آموزش عالی کشورهای دیگر که در سطح جهانی آموزش عالی را در بر می گیرند، می پردازد. تمام دست نوشته های ارسالی تحت بررسی کورکورانه قرار می گیرند. CCR بازخورد سازنده را به نویسندگان ارائه می دهد. هنگامی که نسخه های خطی برای چاپ پذیرفته نمی شوند، هیئت تحریریه پیشنهادهای اصلاح و بهبود را ارائه می دهد.
CCR به مخاطبان ملی و بینالمللی خدمت میکند، که شامل رؤسا، اساتید و مدیران کالجهای محلی، محققان دانشگاه، دانشجویان فارغالتحصیل، سیاستگذاران و سایر علاقهمندان به نقش کالجهای محلی در آموزش عالی میشود. مقالات منتشر شده در CCR شامل گزارش های تحقیقاتی کمی و کیفی، بررسی ادبیات انتقادی، مقالات علمی و بررسی کتاب است. همه نشریات برجسته منعکس کننده دانش خوب، روش های تحقیق مناسب (در مورد مطالعات تجربی و مبتنی بر داده)، و ادغام تئوری و عمل هستند.