تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Computer Science Education



Computer Science Education

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0899-3408
ISSN
1744-5175
e-ISSN
1988 تا 1995 و 1999 و 2002 و 2004 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

آموزش علوم کامپیوتر مقالاتی با کیفیت بالا با تمرکز ویژه بر آموزش و یادگیری در رشته محاسبات منتشر می کند. این مجله به دنبال مشارکت های جدیدی است که در دسترس و مورد علاقه محققان و پزشکان باشد. ما از فراگیران در تمام سنین و در هر دو زمینه یادگیری کلاسی و خارج از کلاس دعوت می کنیم. ما از ارسال‌هایی استقبال می‌کنیم که در ادبیات تحقیق آموزش محاسبات قرار دارند و از نظریه‌ها و روش‌های تحقیق متنوعی استفاده می‌کنند، از جمله آن‌هایی که از حوزه‌های مرتبط مانند روان‌شناسی آموزشی، علوم شناختی، و علوم یادگیری وام گرفته‌اند. مقالات ممکن است کار را در مقیاس های مختلف ارائه دهند، از تحقیقات در مقیاس کوچک مبتنی بر آزمایشگاه تا مداخلات کلاس درس گرفته تا سیاست های ملی/بین المللی یا تحلیل های اجرایی. این مجله به هیچ یک از گرایش های پژوهشی اختصاص ندارد. این روش از انواع روش‌ها، به عنوان مثال، کار کمی، کیفی، تجربی، موردی، محاسباتی یا روش‌های ترکیبی استقبال می‌کند، تا زمانی که این روش‌ها به‌طور دقیق به سؤالات مطرح‌شده توسط نویسندگان بپردازند. موضوعات مورد علاقه عمومی برای خوانندگان ما: • تحقیق در مورد یادگیری نمادها و ابزارهای برنامه نویسی رایانه، از جمله محیط های برنامه نویسی بصری، مبتنی بر بلوک و سایر محیط های کدنویسی مبتنی بر متن که توسط افراد تازه کار استفاده می شود. • تحقیقات مبتنی بر طراحی در مورد توسعه و ارزیابی ابزارهای پشتیبانی شده توسط رایانه یا فناوری آموزشی برای آموزش و یادگیری مفاهیم محاسبات • رویکردهای آموزشی مبتنی بر شواهد برای علوم کامپیوتر در زمینه های آموزش ابتدایی، متوسطه و عالی • تلاش برای گسترش مشارکت در محاسبات در همه سطوح • تحقیق در مورد ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی آموزش محاسباتی • ملاحظات اولیه دوران کودکی در مورد محتوای آموزشی محاسباتی • تحقیق در مورد تفکر محاسباتی، از جمله مطالعات "بدون برق" و اشکال روزمره استدلال محاسباتی • نقش محاسبات در جنبش بزرگتر Maker (یعنی ساخت محاسباتی) • رباتیک، محاسبات- مهندسی فعال و سایر اشکال محاسبات فیزیکی • Implem مبتنی بر طراحی تحقیق در مورد افزایش برنامه های درسی محاسبات دولتی یا ملی • دانش محتوای آموزشی CS و آموزش مربیان محاسبات پیش از خدمت و ضمن خدمت برای فراگیران در تمام سنین • مطالعات محل کار در مورد ادامه تحصیل برای متخصصان محاسبات بزرگسالان • مدارس کدنویسی، بوت کمپ، و دیگر محیط‌های آموزشی غیر سنتی انواع ارسال‌ها: نسخه‌های خطی اصلی ارسال شده به مجله معمولاً بین 8000 تا 10000 کلمه بدون ارجاع هستند و می‌توانند در یکی از دو دسته ساخته شوند: • مطالعات تجربی: از لحاظ نظری مبتنی بر مبنای نظری و کار تجربی با دقت توصیف شده با کاربرد مناسب. روش‌های تحقیق برای کشف سؤالات تحقیقی خاص در یک زمینه واضح و روشن. • مرور مقالات: کاری که مجموعه ای از ادبیات موجود مرتبط با حوزه آموزش محاسبات را به منظور کشف بینش های جدید یا شناسایی فرصت های تحقیقاتی آینده ترکیب و تفسیر می کند. استفاده از روش های سیستماتیک یا متاآنالیز مورد نیاز نیست، اما باید در هنگام استفاده به وضوح توضیح داده شود. خط مشی بررسی همتایان: همه مقالات پژوهشی این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید