نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Contemporary Educational Technology
ترکیه | کشور |
1309-517X | e-ISSN |
2018 تا کنون | مدت فعالیت |
Bastas | ناشر |
www.cedtech.net | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Educational Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Contemporary Educational Technology یک مجله بین المللی علمی است که بر نظریه، تحقیق و توسعه در زمینه فناوری آموزشی تمرکز دارد.
این مجله بالاترین اولویت را به مطالعات دقیق پارادایم های کمی، کیفی و ترکیبی در موضوعات مرتبط با نظریه ها و کاربردهای فناوری آموزشی و همچنین طراحی آموزشی در محیط های آموزشی مختلف از جمله زمینه های رسمی و غیررسمی اختصاص می دهد.
این مجله همچنین مقالاتی را در مورد مطالعات ارزیابی تجربی و مقالات توسعه مبتنی بر نظری منتشر می کند. در صورت مناسب و امکان، مقالات توسعه باید پیوندهای بین نظریه و عمل فناوری آموزشی را برجسته کنند. علاوه بر این، هر شماره از مجله، نقد کتاب، مصاحبه، نظرات و چکیده پژوهشی جامع در مورد مسائل روز در زمینه فناوری آموزشی و طراحی آموزشی منتشر می کند.