تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI می ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت خرداد ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI می ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۵
ISI Open Access Journals می ۲۰۲۵
لیست سیاه وزارت علوم خرداد ۱۴۰۴
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد دی ۱۴۰۳
مجلات دارای زمان داوری می ۲۰۲۵
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش می ۲۰۲۵
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله می ۲۰۲۵

Contemporary Educational Technology


ترکیه
کشور
1309-517X
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Bastas
ناشر
www.cedtech.net
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی می ۲۰۲۳
مجله در فهرست مجلات ISI نیست.

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Educational Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Contemporary Educational Technology یک مجله بین المللی علمی است که بر نظریه، تحقیق و توسعه در زمینه فناوری آموزشی تمرکز دارد.

این مجله بالاترین اولویت را به مطالعات دقیق پارادایم های کمی، کیفی و ترکیبی در موضوعات مرتبط با نظریه ها و کاربردهای فناوری آموزشی و همچنین طراحی آموزشی در محیط های آموزشی مختلف از جمله زمینه های رسمی و غیررسمی اختصاص می دهد.

این مجله همچنین مقالاتی را در مورد مطالعات ارزیابی تجربی و مقالات توسعه مبتنی بر نظری منتشر می کند. در صورت مناسب و امکان، مقالات توسعه باید پیوندهای بین نظریه و عمل فناوری آموزشی را برجسته کنند. علاوه بر این، هر شماره از مجله، نقد کتاب، مصاحبه، نظرات و چکیده پژوهشی جامع در مورد مسائل روز در زمینه فناوری آموزشی و طراحی آموزشی منتشر می کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید