| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
| ISI | آگوست ۲۰۲۳ |
| SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | شهریور ۱۴۰۲ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
| مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | ژانویه ۲۰۲۲ |
| نمایه | آخرین بروز رسانی |
|---|---|
| Scopus | فوریه ۲۰۲۵ |
| ISI | سپتامبر ۲۰۲۵ |
| SCImago | می ۲۰۲۵ |
| ISI Open Access Journals | می ۲۰۲۵ |
| لیست سیاه وزارت علوم | شهریور ۱۴۰۴ |
| لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
| لیست سیاه دانشگاه آزاد | دی ۱۴۰۳ |
| مجلات دارای زمان داوری | می ۲۰۲۵ |
| مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | می ۲۰۲۵ |
| فراخوانهای مقاله | مارس ۲۰۲۵ |
| آمار دانلود مقالات هر مجله | می ۲۰۲۵ |
Contemporary Educational Technology
| ترکیه | کشور |
| 1309-517X | e-ISSN |
| 2018 تا کنون | مدت فعالیت |
| Bastas | ناشر |
| www.cedtech.net | سایت مجله |
Scopus این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Educational Technology ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
SCImago بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Contemporary Educational Technology یک مجله بین المللی علمی است که بر نظریه، تحقیق و توسعه در زمینه فناوری آموزشی تمرکز دارد.
این مجله بالاترین اولویت را به مطالعات دقیق پارادایم های کمی، کیفی و ترکیبی در موضوعات مرتبط با نظریه ها و کاربردهای فناوری آموزشی و همچنین طراحی آموزشی در محیط های آموزشی مختلف از جمله زمینه های رسمی و غیررسمی اختصاص می دهد.
این مجله همچنین مقالاتی را در مورد مطالعات ارزیابی تجربی و مقالات توسعه مبتنی بر نظری منتشر می کند. در صورت مناسب و امکان، مقالات توسعه باید پیوندهای بین نظریه و عمل فناوری آموزشی را برجسته کنند. علاوه بر این، هر شماره از مجله، نقد کتاب، مصاحبه، نظرات و چکیده پژوهشی جامع در مورد مسائل روز در زمینه فناوری آموزشی و طراحی آموزشی منتشر می کند.