نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Contemporary Issues In Early Childhood
ناشری با نام مشابه ناشر این مجله در لیست سیاه مجلات خارجی دانشگاه آزاد قرار دارد. | |
sage | ناشر (ثبت شده در لیست سیاه دانشگاه آزاد) |
ادامه مقادیر جدول مربوط به پایگاه داده های بین المللی است. | |
انگلستان | کشور |
1463-9491 | ISSN |
1463-9491 | e-ISSN |
2008 تا کنون | مدت فعالیت |
SAGE | ناشر |
journals.sagepub.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Contemporary Issues in Early Childhood ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
مسائل معاصر در اوایل دوران کودکی یک مجله تحقیقاتی بین المللی با داوری است. این مجله یک انجمن برای محققان و متخصصانی فراهم می کند که در حال بررسی دیدگاه های جدید و جایگزین در کار خود با کودکان خردسال (از تولد تا هشت سالگی) و خانواده های آنها هستند. هدف CIEC ارائه فرصتهایی برای محققان است تا راههایی را که در آنها مرزهای مطالعات و تمرینات دوران کودکی در حال گسترش است، برجسته کنند و خوانندگان در بحث درباره مسائل، تضادها و احتمالات نوظهور شرکت کنند.
CIEC کار میانرشتهای و پیشرفته را در بر میگیرد که ممکن است شامل حوزههای زیر باشد: رویکردهای پساساختارگرا، پست مدرن و پسااستعماری، نظریه عجیب و غریب، جامعهشناسی دوران کودکی، دیدگاههای جایگزین رشد کودک، و پرداختن به موضوعاتی مانند زبان و هویت، گفتمان تفاوت، جدید. فناوری اطلاعات، داستان ها و صداها، برنامه درسی، فرهنگ و آموزش، یا هر ترکیبی از این ایده ها.
ویراستاران ارائه انواع نسخه های خطی با کیفیت بالا را تشویق می کنند، از جمله: گزارش های تحقیق از پارادایم های مختلف. مقالات در مورد تحقیق، بررسی ادبیات و بحث های نظری؛ نقد کتاب؛ محاوره ها و پاسخ ها/نقدها؛ نظرات دعوت شده