تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago ژانویه ۲۰۲۲
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Currents In Pharmacy Teaching And Learning



Currents In Pharmacy Teaching And Learning

آمریکا
کشور
1877-1297
ISSN
1877-1300
e-ISSN
2009 تا کنون
مدت فعالیت
Elsevier
ناشر
www.journals.elsevier.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Currents in Pharmacy Teaching and Learning به انتشار بورسیه تحصیلی با کیفیت بالا و بررسی شده مربوط به تمام زمینه های آموزش داروسازی اختصاص دارد - ارتقای تعالی تحقیقات آموزشی. این مجله تمرکز خاصی را در دو حوزه عمده دارد: توسعه دانشکده داروسازی در بورس تحصیلی آموزش و یادگیری و بورس تحصیلی آموزش بین حرفه ای داروسازی. این مجله با اعضای مختلف هیئت تحریریه، نویسندگان و داوران همتا، ذینفعان مختلفی را در آموزش داروسازی درگیر می کند: مربیان، محققان، پزشکان هیئت علمی، و همچنین همکاران بین حرفه ای. مشارکت‌های مختلف نویسنده در دسته‌های تحقیقات اصلی، مقالات مروری، تفسیرها و نامه‌ها قرار دارد.
موضوعات تحقیق اصلی شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

بورس تحصیلی آموزش و یادگیری: راهبردهای یاددهی/یادگیری. آموزش بین حرفه ای
بهبود کیفیت - ارزیابی نتایج برنامه‌ای/درسی
بازنگری برنامه درسی - طراحی، اجرا، ارزیابی
استراتژی های جدید مدرسه/برنامه
نگرش/ادراکات در آموزش داروسازی

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید