تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Curriculum Studies In Health And Physical Education



Curriculum Studies In Health And Physical Education

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
2574-2981
ISSN
2574-299X
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

اهداف و دامنه با تمرکز بر بورس تحصیلی علوم اجتماعی، مطالعات برنامه درسی در سلامت و تربیت بدنی مشارکت‌های مفهومی غنی را در تمام زمینه‌های سلامت و تربیت بدنی، از جمله مواردی که از تحقیقات تجربی، فلسفی، جامعه‌شناختی و/یا مرتبط با سیاست‌ها مشتق شده‌اند، منتشر می‌کند. مطالعات برنامه درسی در سلامت و تربیت بدنی از ارسال مقالاتی با حدود 7000 کلمه دعوت می کند که بر فرم ها، محتواها و زمینه های بهداشت و تربیت بدنی در ارتباط با مدارس، دانشگاه ها و سایر اشکال تمرین آموزشی تمرکز دارند. این مجله از مشارکت‌های اصلی استقبال می‌کند که روش‌های تعامل شرایط اجتماعی و نهادی آموزش و تحصیل با حوزه سلامت و تربیت بدنی و زمینه‌های مرتبط، مانند آموزش در فضای باز، تفریح ​​و ورزش را تحلیل می‌کند. برنامه درسی به طور گسترده در مجله به عنوان کانونی برای چارچوب بندی طیف گسترده ای از مسائل آموزشی شامل سیاست ها، شیوه ها و نتایج تفسیر می شود. این شامل تجارب زیسته معلمان و فراگیران در محیط های آموزشی و نیروهای درون و فراتر از آموزش (جاری و تاریخی) است که ساخت و اجرای برنامه درسی را شکل می دهند. در حالی که انتظار نمی رود تمام دست نوشته ها مستقیماً بر مسائل برنامه درسی متمرکز شوند، اما موظف است که نویسندگان را به صراحت بیان کنند که چگونه تحقیق با برنامه درسی در سراسر زمینه های مرتبط با حوزه های مدرسه و آموزش که در بالا توضیح داده شد، ارتباط برقرار می کند، اطلاع رسانی می کند یا پیامدهایی برای آن دارد. مشارکت‌ها باید به سایر کارهای حیاتی اشاره کنند و/یا در مورد موضوعات خاص تحقیق متمرکز بر تمرین در سلامت و تربیت بدنی و زمینه‌های حرفه‌ای مرتبط بحث کنند. آنها ممکن است، برای مثال، درگیر مطالعات اجتماعی و فرهنگی باشند. خط مشی؛ اصلاح و نوآوری؛ رهبری؛ آموزش و یادگیری؛ تربیت معلم؛ توسعه برنامه درسی؛ مشارکت و ارزیابی فوق برنامه تصمیمات ویراستاری به آن دسته از مقالاتی که کاوش و درک عمیقی از روابط پیچیده بین توسعه/بهبود سیاست‌ها، شیوه‌ها و نتایج از طریق تولید دانش ارائه می‌دهند، امتیاز می‌دهد. این مجله هیچ روش یا نظریه خاصی را تایید نمی کند. به عنوان منبع اصلی بین المللی برای تحقیقات برنامه درسی سلامت و تربیت بدنی، مطالعات برنامه درسی در سلامت و تربیت بدنی مقالاتی را منتشر می کند که برای جوامع تعریف شده رشته که خوانندگان آن را تشکیل می دهند قابل دسترسی است. چی میخونی؟ "چی می خوانی؟" بخش مرور، دعوتی است از پژوهشگران (اوایل تا اواسط حرفه ای) برای بررسی مجموعه ای از کارهای علمی (کتاب، مجموعه فصل ها و غیره) که به اعتقاد آنها برای آنها/سایر تحقیقات در حال انجام در زمینه های مرتبط با اهداف و دامنه تحقیق اهمیت دارد. مجله. به طور خاص، ما از داوران بالقوه دعوت می کنیم تا بر روی آثار علمی تمرکز کنند که ممکن است مسیرهای جدیدی را برای تحقیق تحریک کند و به آنچه که ما در مورد ویژگی های آشنای پژوهش مرتبط با برنامه درسی HPE بدیهی می دانیم (چه نظری باشد و چه از نظر روش شناختی) از نو بیاندیشیم. ما تصور می کنیم که "چه می خوانی؟" بخش بررسی منابعی را برای دانشگاهیان در مراحل مختلف شغلی خود فراهم می کند تا به طور مداوم با آنچه تحقیقات و آموزش های مرتبط با HPE ممکن است انجام دهند یا تبدیل شوند، دست و پنجه نرم کنند. سوالات زیر را می توان به عنوان راهنمایی برای چارچوب بندی آنچه می خوانید استفاده کرد؟ نظرات ارسالی (600-900 کلمه): چرا این اثر را انتخاب کردید؟ چه عناصر خاصی در مورد آن جالب است؟ چه چیزی در مورد این کار الهام بخش شما و تحقیقات شما بوده است؟ کار انتخابی چگونه تحقیقات شما در HPE را به روشی جدید جهت‌گیری کرد؟ چه تاثیری بر پروژه ها و بینش شما داشت؟ ارتباط کار انتخاب شده برای حوزه گسترده تر HPE چیست؟ اگر مایل به مشارکت یا هر گونه سؤالی در مورد بخش هستید، لطفاً با "چه می خوانید؟" تماس بگیرید. ویراستار مستقیماً، دکتر Leanne Coll. درباره برنامه درسی مطالعات در سلامت و تربیت بدنی (CSHPE) مجله تحقیقاتی رسمی شورای استرالیا برای سلامت، تربیت بدنی و تفریح ​​(ACHPER) انجمن حرفه ای است که نماینده معلمان و متخصصان در زمینه های بهداشت و تربیت بدنی است. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید