تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Deafness & Education International



Deafness & Education International

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1464-3154
ISSN
1557-069X
e-ISSN
1999 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Deafness & Education International یک مجله بین المللی با داوری است که تحقیقات اصلی با کیفیت بالا را در مورد آموزش کودکان و جوانان ناشنوا یا کم شنوا منتشر می کند. سردبیران از دست نوشته هایی استقبال می کنند که دقیق هستند، از راهنمایی های اخلاقی پیروی می کنند، در روشی که به نتیجه گیری رسیده اند دقت نشان می دهند و یافته های مهمی را به بخش اضافه می کنند. رشته آموزش ناشنوایان رشته های بسیاری از جمله آموزش، جامعه شناسی، روانشناسی، مردم شناسی، زبان شناسی، مطالعات فرهنگی و علوم گفتار را پوشش می دهد. ویراستاران نویسندگان را تشویق می‌کنند که پیامدهای یافته‌های تحقیق را برای تمرین در نظر بگیرند، زیرا این مجله توسط مربیان و سایر متخصصان که مستقیماً با کودکان و جوانان ناشنوا یا کم‌شنوا کار می‌کنند خوانده می‌شود. نویسندگان همچنین تشویق می شوند که یافته ها را در زمینه بین المللی اعمال کنند. دستنوشته ها باید به زبان انگلیسی واضح و دقیق نوشته شوند و کاملاً از دستورالعمل های سبک APA7 پیروی کنند. ناشنوایی و آموزش از یک فرآیند بررسی همتایان ناشناس پیروی می کند به طوری که داوران نام نویسنده را نمی دانند و نویسنده نام داور را نمی داند. فرآیند بررسی ناشناس برای حفظ یکپارچگی مجله ضروری است. سردبیر هر دستنوشته را فوراً می خواند تا مشخص کند که آیا با دامنه D&EI مرتبط است یا خیر. اگر نسخه خطی دارای معیارها باشد، وارد فرآیند بررسی همتا می شود. لطفاً اگر مایلید در مورد اینکه آیا مقاله شما برای چاپ در مجله مناسب است یا خیر، با یکی از دو سردبیر تماس بگیرید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به دستورالعمل های نویسندگان مراجعه کنید. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید