تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educar


اسپانیا
کشور
0211-819X
ISSN
2014-8801
e-ISSN
2018 تا کنون
مدت فعالیت
Universitat Autonoma de Barcelona
ناشر
educar.uab.cat
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Educar یک مجله دوسالانه (ژانویه و ژوئیه) با دسترسی آزاد است که توسط گروه آموزشی کاربردی دانشگاه خودمختار بارسلون (اسپانیا) منتشر می شود. هدف این مجله ترویج، به اشتراک گذاری و بحث در مورد مسائل و تحولات جدید در تحقیقات آموزشی در بین جامعه آموزشی، متخصصان آموزش، دانشمندان و دانشگاهیان و همه کسانی است که متخصص یا علاقه مند به جنبه های آموزشی هستند. EDUCAR از نظر رویکرد بین رشته ای است و شامل گزارش های نوآوری، گزارش های مطالعات موردی، نظرسنجی ها، بحث در مورد موضوعات مفهومی و روش شناختی و فرضیات اساسی در تحقیقات آموزشی، گزارش های تحقیقات در حال پیشرفت است. همه مشارکت‌ها و بازتاب‌های مشارکت‌کنندگان دانشگاهی منتشر نشده است. این مجله در بخش های زیر تنظیم شده است: تک نگاری، موضوعات پژوهشی و دیدگاه ها.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید