نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education For Information
هلند | کشور |
0167-8329 | ISSN |
1875-8649 | e-ISSN |
1983 تا کنون | مدت فعالیت |
IOS Press | ناشر |
www.iospress.nl | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education for Information ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Education for Information: An Interdisciplinary Journal of Information Studies یک مجله بین المللی با داوری همتا است که تحقیقات بنیادی و کاربردی در زمینه بین رشته ای مطالعات اطلاعاتی را منتشر می کند. این مقاله از پژوهشگران و متخصصان حوزه های اطلاعاتی (iFields) دعوت به ارسال مقالات تحقیقاتی، شیوه های حرفه ای، حفاظت و بحث می کند. موضوعات مورد علاقه شامل آموزش، تعلیم و تربیت و یادگیری در iFields است، اما محدود به آنها نیست. جستجو و استفاده از اطلاعات؛ سیاست و اخلاق اطلاعاتی؛ بازیابی اطلاعات؛ علوم انسانی دیجیتال; تئوری و عمل مستندسازی؛ علم داده; مطالعات جنسیتی در iFields و غیره. این مجله از رویکردهای روش شناختی گسترده به این موضوعات، از جمله مطالعات کمی یا کیفی تجربی و همچنین رویکردهای انعکاسی، هرمنوتیکی و سایر رویکردهای مفهومی استقبال می کند. این مجله همچنین از تحقیقات تاریخی و بنیادی در iFields، از جمله آثاری که iFields را با زمینههای دیگر، مانند مطالعات علم و فناوری یا فلسفه فناوری، فلسفه، مطالعات رسانهای پیوند میدهند، استقبال میکند.