تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Education For Information


هلند
کشور
0167-8329
ISSN
1875-8649
e-ISSN
1983 تا کنون
مدت فعالیت
IOS Press
ناشر
www.iospress.nl
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

اهداف مجله

Education for Information: An Interdisciplinary Journal of Information Studies یک مجله بین المللی با داوری همتا است که تحقیقات بنیادی و کاربردی در زمینه بین رشته ای مطالعات اطلاعاتی را منتشر می کند. این مقاله از پژوهشگران و متخصصان حوزه های اطلاعاتی (iFields) دعوت به ارسال مقالات تحقیقاتی، شیوه های حرفه ای، حفاظت و بحث می کند. موضوعات مورد علاقه شامل آموزش، تعلیم و تربیت و یادگیری در iFields است، اما محدود به آنها نیست. جستجو و استفاده از اطلاعات؛ سیاست و اخلاق اطلاعاتی؛ بازیابی اطلاعات؛ علوم انسانی دیجیتال; تئوری و عمل مستندسازی؛ علم داده; مطالعات جنسیتی در iFields و غیره. این مجله از رویکردهای روش شناختی گسترده به این موضوعات، از جمله مطالعات کمی یا کیفی تجربی و همچنین رویکردهای انعکاسی، هرمنوتیکی و سایر رویکردهای مفهومی استقبال می کند. این مجله همچنین از تحقیقات تاریخی و بنیادی در iFields، از جمله آثاری که iFields را با زمینه‌های دیگر، مانند مطالعات علم و فناوری یا فلسفه فناوری، فلسفه، مطالعات رسانه‌ای پیوند می‌دهند، استقبال می‌کند.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید