تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله ژانویه ۲۰۲۲
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۵
ISI فوریه ۲۰۲۵
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals دسامبر ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم اسفند ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد تیر ۱۴۰۲
مجلات دارای زمان داوری دسامبر ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش دسامبر ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله مارس ۲۰۲۵
آمار دانلود مقالات هر مجله دسامبر ۲۰۲۴

Education Inquiry


انگلستان
کشور
2000-4508
e-ISSN
2010 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education Inquiry ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

Education Inquiry (Edu.Inq.) یک مجله بین المللی با داوری است که مقالات اصلی با کیفیت بالا در زمینه آموزش منتشر می کند.

این مجله به دنبال مطالعاتی است که تحقیقات و سیاست‌های آموزشی معاصر، تغییرات در آموزش و یادگیری در تمام بخش‌های آموزش، ماهیت و فرآیندهای آموزش و پرورش و همچنین تحقیق در آموزش و پرورش معلمان را ارائه می‌دهند و به بحث می‌پردازند.

تحقیق آموزش از مشارکت های بین رشته ای و دیدگاه های نوآورانه استقبال می کند. مطالعاتی که به تجزیه و تحلیل و نقد تدریس موضوعی، تعلیم و تربیت، سیاست یا عمل آموزشی، در تمام سطوح آموزش و پرورش، در محدوده‌های خاص ملی یا در منظر مقایسه‌ای می‌پردازند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

تحقیق آموزش و پرورش از پژوهش‌هایی با رویکردهای روش‌شناختی و نظری مختلف استقبال می‌کند و از مطالعاتی دعوت می‌کند که ماهیت و استفاده از تحقیقات آموزشی را موضوع تحقیق قرار دهند.

خوانندگان پرسشنامه آموزش و پرورش شامل مربیان، محققان، معلمان و سیاست گذاران هستند.


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید