نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education Inquiry
انگلستان | کشور |
2000-4508 | e-ISSN |
2010 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education Inquiry ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
Education Inquiry (Edu.Inq.) یک مجله بین المللی با داوری است که مقالات اصلی با کیفیت بالا در زمینه آموزش منتشر می کند.
این مجله به دنبال مطالعاتی است که تحقیقات و سیاستهای آموزشی معاصر، تغییرات در آموزش و یادگیری در تمام بخشهای آموزش، ماهیت و فرآیندهای آموزش و پرورش و همچنین تحقیق در آموزش و پرورش معلمان را ارائه میدهند و به بحث میپردازند.
تحقیق آموزش از مشارکت های بین رشته ای و دیدگاه های نوآورانه استقبال می کند. مطالعاتی که به تجزیه و تحلیل و نقد تدریس موضوعی، تعلیم و تربیت، سیاست یا عمل آموزشی، در تمام سطوح آموزش و پرورش، در محدودههای خاص ملی یا در منظر مقایسهای میپردازند، از اهمیت ویژهای برخوردار هستند.
تحقیق آموزش و پرورش از پژوهشهایی با رویکردهای روششناختی و نظری مختلف استقبال میکند و از مطالعاتی دعوت میکند که ماهیت و استفاده از تحقیقات آموزشی را موضوع تحقیق قرار دهند.
خوانندگان پرسشنامه آموزش و پرورش شامل مربیان، محققان، معلمان و سیاست گذاران هستند.