تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Education Policy Analysis Archives


آمریکا
کشور
1068-2341
ISSN
1068-2341
e-ISSN
1996 تا کنون
مدت فعالیت
Arizona State University
ناشر
epaa.asu.edu
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education Policy Analysis Archives ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

بایگانی‌های تجزیه و تحلیل سیاست‌های آموزشی/Archivos Analíticos de Políticas Educativas/Arquivos Analíticos de Políticas Educativas (EPAA/AAPE) یک مجله بین‌المللی، چندزبانه و چند رشته‌ای است که برای محققان، متخصصان، سیاست‌گذاران و توسعه‌دهندگان طراحی شده است، با دسترسی آزاد، بازبینی شده، مرتبط با سیاست های آموزشی



EPAA/AAPE نسخه های خطی اصلی منتشرنشده را به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی بدون محدودیت از نظر دیدگاه مفهومی و روش شناختی، زمان یا مکان می پذیرد.



بر این اساس، EPAA/AAPE تعداد مقالات از پیش تعیین شده ای برای رد و/یا چاپ ندارد. بلکه تیم تحریریه معتقد است که کیفیت مجله را باید بر اساس مقالاتی که منتشر می کنیم ارزیابی کرد نه بر اساس درصد مقالاتی که رد می کنیم. برای EPAA، «شامل» یک معیار کلیدی کیفیت نسخه‌های خطی است.



EPAA/AAPE مقالات و موضوعات ویژه را تقریباً در فواصل هفتگی منتشر می کند که همه آنها به سیاست آموزشی مربوط می شود و پیامدهای مستقیمی برای سیاست آموزشی دارد. اولویت با مقالات تجربی است. هیئت تحریریه همچنین ممکن است اشکال دیگری از مقالات مرتبط با خط مشی آموزشی مانند:

-مقالات روش شناختی یا نظری
-تفسیرها
- مروری بر ادبیات سیستماتیک


برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید