نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Education Policy Analysis Archives
آمریکا | کشور |
1068-2341 | ISSN |
1068-2341 | e-ISSN |
1996 تا کنون | مدت فعالیت |
Arizona State University | ناشر |
epaa.asu.edu | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Education Policy Analysis Archives ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
بایگانیهای تجزیه و تحلیل سیاستهای آموزشی/Archivos Analíticos de Políticas Educativas/Arquivos Analíticos de Políticas Educativas (EPAA/AAPE) یک مجله بینالمللی، چندزبانه و چند رشتهای است که برای محققان، متخصصان، سیاستگذاران و توسعهدهندگان طراحی شده است، با دسترسی آزاد، بازبینی شده، مرتبط با سیاست های آموزشی
EPAA/AAPE نسخه های خطی اصلی منتشرنشده را به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی بدون محدودیت از نظر دیدگاه مفهومی و روش شناختی، زمان یا مکان می پذیرد.
بر این اساس، EPAA/AAPE تعداد مقالات از پیش تعیین شده ای برای رد و/یا چاپ ندارد. بلکه تیم تحریریه معتقد است که کیفیت مجله را باید بر اساس مقالاتی که منتشر می کنیم ارزیابی کرد نه بر اساس درصد مقالاتی که رد می کنیم. برای EPAA، «شامل» یک معیار کلیدی کیفیت نسخههای خطی است.
EPAA/AAPE مقالات و موضوعات ویژه را تقریباً در فواصل هفتگی منتشر می کند که همه آنها به سیاست آموزشی مربوط می شود و پیامدهای مستقیمی برای سیاست آموزشی دارد. اولویت با مقالات تجربی است. هیئت تحریریه همچنین ممکن است اشکال دیگری از مقالات مرتبط با خط مشی آموزشی مانند:
-مقالات روش شناختی یا نظری
-تفسیرها
- مروری بر ادبیات سیستماتیک