تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Assessment



Educational Assessment

آمریکا
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
1062-7197
ISSN
1532-6977
e-ISSN
1993 تا 1995 و 2005 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 CiteScore: 2.30 - ارزش ها از Scopus Educational Assessment تحقیقات اصلی را در مورد طراحی، تجزیه و تحلیل و استفاده از ارزیابی برای تعمیق درک عملکرد و کیفیت افراد، گروه ها و برنامه ها در محیط های آموزشی منتشر می کند. از قطعات نظری دقیق و مطالعات تجربی (کمی یا کیفی) که می‌تواند به بحث‌های مهم ملی و بین‌المللی در سیاست و عمل آموزشی کمک کند، استقبال می‌کند. این مجله به ویژه به تحقیقاتی علاقه مند است که به دانش جدید کمک می کند و نوآوری را در زمینه های زیر تشویق می کند:   استفاده و پیامدهای داده های بزرگ مقیاس، از جمله داده های ملی و بین المللی، برای حمایت از تصمیم گیری آموزشی و بهبود. ارزشیابی کلاس درس، از جمله شیوه های ارزشیابی تکوینی، استفاده جمعی از ارزشیابی و سواد ارزیابی مربیان. ساختارها و فرم های جدید برای ارزیابی دانش آموزان، از جمله ارزیابی نتایج یادگیری عمیق تر. معیارهای عملکرد کلاس و کیفیت معلم یا مدرسه؛ ارزیابی جمعیت های خاص؛ رویکردهای جدید برای اعتبارسنجی؛ پیشرفت‌ها و کاربردهای روان‌سنجی با پلی قوی برای پیامدهای عمل آموزشی. ارزیابی آموزشی مطالعات توسعه ابزار یا اعتبار سنجی را منتشر نمی کند مگر اینکه روش شناسی جدید را نشان دهد یا دانش جدیدی را در زمینه های ارزیابی و/یا اندازه گیری کمک کند. خوانندگان: پژوهشگران; توسعه دهندگان ارزیابی؛ متخصصان موضوع و برنامه درسی؛ مدیران فدرال، ایالتی، ناحیه و مدارس مسئول ارزیابی، سیاست گذاران آموزشی. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید