تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI آپریل ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Media International



Educational Media International

انگلستان
کشور
0952-3987
ISSN
1469-5790
e-ISSN
1978 تا 1979 و 1987 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2017 CiteScore 1.50 - ارزش های رسانه آموزشی Scopus تأثیر قابل توجهی بر مدارس، مؤسسات آموزشی و ارائه دهندگان آموزش آزاد و از راه دور گذاشته است. Educational Media International (EMI) یک مجله علمی است که تحقیقات، ارزیابی و مطالعات توسعه ای را منتشر می کند که به مسائل، موفقیت ها و چالش های پیش روی در طراحی، توسعه، اجرا و ارزیابی رسانه های آموزشی می پردازد. Educational Media International یک انجمن برای تبادل اطلاعات و ایده‌ها در مورد پیشرفت‌های جدید در رسانه‌های آموزشی فراهم می‌کند. مشارکت‌های دانشگاهیان، مربیان و متخصصان رسانه‌ای که ایده‌ها و تجربیاتشان از تعدادی از کشورها و زمینه‌ها می‌آید، انجام می‌شود. اولویت با مقالاتی است که مفاهیم جدید و مورد علاقه جامعه رسانه های آموزشی را آشکار می کند. ما تاکید زیادی بر تحقیقات بین رشته ای داریم که نشان دهنده تنوع حرفه فناوری آموزشی است. ما همچنین مقالاتی را منتشر می‌کنیم و به دنبال تحریک تحقیقات در حوزه‌های رسانه‌های آموزشی نوظهور هستیم، مانند مواردی که توسط جهانی‌سازی، پیشرفت‌های فناوری، تغییر سیاست‌های عمومی، روندهای آینده و نوآوری ایجاد شده‌اند. چکیده مقالات منتشر شده در EMI به صورت آنلاین به چندین زبان در http://emi.cardet.org در دسترس است. سیاست بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس از طرف همتایان مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. هیئتی متشکل از دانشمندان و محققان بین المللی نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید