نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Educational Media International
انگلستان | کشور |
0952-3987 | ISSN |
1469-5790 | e-ISSN |
1978 تا 1979 و 1987 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Media International ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q2 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2017 CiteScore 1.50 - ارزش های رسانه آموزشی Scopus تأثیر قابل توجهی بر مدارس، مؤسسات آموزشی و ارائه دهندگان آموزش آزاد و از راه دور گذاشته است. Educational Media International (EMI) یک مجله علمی است که تحقیقات، ارزیابی و مطالعات توسعه ای را منتشر می کند که به مسائل، موفقیت ها و چالش های پیش روی در طراحی، توسعه، اجرا و ارزیابی رسانه های آموزشی می پردازد. Educational Media International یک انجمن برای تبادل اطلاعات و ایدهها در مورد پیشرفتهای جدید در رسانههای آموزشی فراهم میکند. مشارکتهای دانشگاهیان، مربیان و متخصصان رسانهای که ایدهها و تجربیاتشان از تعدادی از کشورها و زمینهها میآید، انجام میشود. اولویت با مقالاتی است که مفاهیم جدید و مورد علاقه جامعه رسانه های آموزشی را آشکار می کند. ما تاکید زیادی بر تحقیقات بین رشته ای داریم که نشان دهنده تنوع حرفه فناوری آموزشی است. ما همچنین مقالاتی را منتشر میکنیم و به دنبال تحریک تحقیقات در حوزههای رسانههای آموزشی نوظهور هستیم، مانند مواردی که توسط جهانیسازی، پیشرفتهای فناوری، تغییر سیاستهای عمومی، روندهای آینده و نوآوری ایجاد شدهاند. چکیده مقالات منتشر شده در EMI به صورت آنلاین به چندین زبان در http://emi.cardet.org در دسترس است. سیاست بررسی همتایان: همه مقالات این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط دو داور ناشناس از طرف همتایان مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. هیئتی متشکل از دانشمندان و محققان بین المللی نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.