تفاوت تاریخ بروزرسانی در صورت داشتن اشتراک

نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus فوریه ۲۰۲۲
ISI مارس ۲۰۲۳
SCImago ژانویه ۲۰۲۰
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۲
لیست سیاه دانشگاه آزاد بهمن ۱۳۹۹
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۲
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۲
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴
نمایه آخرین بروز رسانی
Scopus ژانویه ۲۰۲۴
ISI نوامبر ۲۰۲۴
SCImago می ۲۰۲۴
ISI Open Access Journals مارس ۲۰۲۴
لیست سیاه وزارت علوم آذر ۱۴۰۳
لیست سیاه وزارت بهداشت فروردین ۱۴۰۳
لیست سیاه دانشگاه آزاد آذر ۱۴۰۱
مجلات دارای زمان داوری ژانویه ۲۰۲۴
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش ژانویه ۲۰۲۴
فراخوانهای مقاله فوریه ۲۰۲۴

Educational Psychology In Practice



Educational Psychology In Practice

انگلستان
کشور
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی)
اشتراک نقره ای تهیه کنید
امکان پذیرش مقاله
0266-7363
ISSN
1469-5839
e-ISSN
1985 تا کنون
مدت فعالیت
Taylor & Francis
ناشر
www.tandfonline.com
سایت مجله

ISI

آخرین بروز رسانی مارس ۲۰۲۳
این مجله در فهرست مجلات ISI وجود دارد و در نمایه استنادی ESCI ثبت شده است ورود به این نمایه به این معنی است که از نظر بررسی کنندگان، مجله مذکور فاقد شروط لازم از نظر تاثیرگذاری است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مطالعه مقاله بررسی تفاوت میان نمایه های ESCI و SCIE توصیه می شود. این مجله در لیست سالانه JCR ذکر شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته تخصصی زیر قرار دارند:

Scopus

آخرین بروز رسانی فوریه ۲۰۲۲

این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Psychology in Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:

رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.

اهداف مجله

2019 Citescore 1.1 - ارزش‌های Scopus  ویژگی بارز روان‌شناسی تربیتی در عمل این است که هدف آن انتشار مقالاتی با داوری همتا است که بیانگر نظریه، تحقیق و عمل است که به روان‌شناسان آموزشی که عمدتاً در زمینه‌های بریتانیا کار می‌کنند مرتبط است. در تمرکز بر روانشناسی کاربردی، جایگاه مکمل مهمی برای آن مجلاتی دارد که بر کار تجربی روانشناسان دانشگاهی تاکید دارند. در حالی که اکثر مقالات ارسال شده به مجله توسط روانشناسان مجرب در بریتانیا نوشته شده است، ارسالی از خارج از این حرفه و خارج از بریتانیا مورد استقبال قرار می گیرد. این مجله به ویژه تشخیص می‌دهد که نظریه و عمل روان‌شناسی کاربردی مرتبط اغلب مرزهای فرهنگی و دولتی را درنوردیده و در نتیجه این مجله رویکردی بین‌رشته‌ای و بین‌المللی را ترویج می‌کند که در مقالاتی که بخش‌های اصلی تحقیق، موضوعات بحث، جزئیات ارزیابی پروژه‌ها، یادداشت‌برداری تحقیق و توصیف را گزارش می‌کنند، منعکس می‌شود. جنبه های تمرین حرفه ای محتوا همچنین شامل بررسی کتاب و نرم افزار و به روز رسانی مختصر منابع است. روانشناسی تربیتی در عمل، نشریه اصلی انجمن روانشناسان تربیتی، انجمن حرفه ای و اتحادیه کارگری بیش از 3000 روانشناس آموزشی در انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است. بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی و عملی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. داوران معمولاً روان‌شناسان تربیتی هستند و توسط اعضای انجمن روان‌شناسان تربیتی برای خدمت در هیئت تحریریه مجله انتخاب می‌شوند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.

برای فرستادن دیدگاه باید وارد شوید