نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | فوریه ۲۰۲۲ |
ISI | مارس ۲۰۲۳ |
SCImago | ژانویه ۲۰۲۰ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۲ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | بهمن ۱۳۹۹ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۲ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۲ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
نمایه | آخرین بروز رسانی |
---|---|
Scopus | ژانویه ۲۰۲۴ |
ISI | نوامبر ۲۰۲۴ |
SCImago | می ۲۰۲۴ |
ISI Open Access Journals | مارس ۲۰۲۴ |
لیست سیاه وزارت علوم | آذر ۱۴۰۳ |
لیست سیاه وزارت بهداشت | فروردین ۱۴۰۳ |
لیست سیاه دانشگاه آزاد | آذر ۱۴۰۱ |
مجلات دارای زمان داوری | ژانویه ۲۰۲۴ |
مجلات درجه بندی شده از نظر سختی پذیرش | ژانویه ۲۰۲۴ |
فراخوانهای مقاله | فوریه ۲۰۲۴ |
Educational Psychology In Practice
انگلستان | کشور |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم اولیه) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | زمان داوری مقاله(تصمیم نهایی) |
اشتراک نقره ای تهیه کنید | امکان پذیرش مقاله |
0266-7363 | ISSN |
1469-5839 | e-ISSN |
1985 تا کنون | مدت فعالیت |
Taylor & Francis | ناشر |
www.tandfonline.com | سایت مجله |
این مجله در فهرست مجلات Scopus قرار دارد و با نام Educational Psychology in Practice ثبت شده است. بر اساس تقسیم بندی این بنیاد مقالات چاپ شده در این مجله در رشته های تخصصی زیر قرار دارند:
رتبه مجله در رشته تخصصی در پایین جدول بخش سایمگو نشان داده شده است.بر اساس دسته بندی این بنیاد این مجله در دسته Q3 قرار دارد
رشته تخصصی و رتبه مجله در آن رشته:
2019 Citescore 1.1 - ارزشهای Scopus ویژگی بارز روانشناسی تربیتی در عمل این است که هدف آن انتشار مقالاتی با داوری همتا است که بیانگر نظریه، تحقیق و عمل است که به روانشناسان آموزشی که عمدتاً در زمینههای بریتانیا کار میکنند مرتبط است. در تمرکز بر روانشناسی کاربردی، جایگاه مکمل مهمی برای آن مجلاتی دارد که بر کار تجربی روانشناسان دانشگاهی تاکید دارند. در حالی که اکثر مقالات ارسال شده به مجله توسط روانشناسان مجرب در بریتانیا نوشته شده است، ارسالی از خارج از این حرفه و خارج از بریتانیا مورد استقبال قرار می گیرد. این مجله به ویژه تشخیص میدهد که نظریه و عمل روانشناسی کاربردی مرتبط اغلب مرزهای فرهنگی و دولتی را درنوردیده و در نتیجه این مجله رویکردی بینرشتهای و بینالمللی را ترویج میکند که در مقالاتی که بخشهای اصلی تحقیق، موضوعات بحث، جزئیات ارزیابی پروژهها، یادداشتبرداری تحقیق و توصیف را گزارش میکنند، منعکس میشود. جنبه های تمرین حرفه ای محتوا همچنین شامل بررسی کتاب و نرم افزار و به روز رسانی مختصر منابع است. روانشناسی تربیتی در عمل، نشریه اصلی انجمن روانشناسان تربیتی، انجمن حرفه ای و اتحادیه کارگری بیش از 3000 روانشناس آموزشی در انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است. بررسی همتایان: تمامی مقالات پژوهشی و عملی در این مجله بر اساس غربالگری اولیه ویراستار و داوری ناشناس توسط حداقل دو داور ناشناس، تحت بررسی دقیق همتایان قرار گرفته اند. داوران معمولاً روانشناسان تربیتی هستند و توسط اعضای انجمن روانشناسان تربیتی برای خدمت در هیئت تحریریه مجله انتخاب میشوند. نویسندگان می توانند انتخاب کنند که دسترسی آزاد طلایی را در این مجله منتشر کنند. برای اطلاعات در مورد نحوه ارسال مقاله خود، دستورالعمل های نویسندگان را بخوانید.